Despre cum să fii tu însuţi

Posted on

Mi-e greu sa-l descriu pe Grim-cris. N-as putea spune ca e doar un pusti din Focsani, pentru ca scrie prea frumos pentru cei 17 ani ai lui.

”    Cred că fiecare dintre noi avem momente în viaţă în care suntem total debusolaţi. Nu mai putem fi noi înşine, deci ne lăsăm duşi de val.
Este vorba mai mult de perioada preadolescentină şi, de ce nu, chiar şi de cea care urmează, adică adolescenţa. Este perioada în care tot ce zboară se mănâncă, iar noi suntem atât de schimbători, încât ai impresia că eşti, zilnic, un om total diferit.
Încercăm tot, de la zeci de genuri de muzică, până la sute de stiluri de îmbrăcăminte şi nenumărate moduri în care ne alegem prietenii. Trăim într-o junglă, a cărei experienţă o reprezintă doar trecutul părinţilor noştri, aflat la o distanţă mult prea mare de lumea noastră pentru a mai putem avea încredere în ea.
Ne lăsăm influenţaţi de toţi şi de toate, pentru că suntem, încă, instabili din punctul de vedere al orientării. Ne vindem încrederea părinţilor pe cea a prietenilor, ca mai apoi să fim dezamăgiţi şi să ne trezim singuri şi fără niciun scop în viaţă.
Refuzăm să avem încredere în unele persoane doar pentru că ne par suspecte datorită normalităţii cu care ni se adresează. Fugim spre a descoperi ceva nou, fără a ne da seama că noul nu este întotdeauna mai bun.
La un moment dat, obosiţi şi plictisiţi după atât de multă alergătură, ne retragem pentru a ne aduna gândurile. Ajungem la concluzia că din toate stilurile vestimentare încercate, din toţi prietenii care ne-au lăsat şi din toate genurile de muzică pe care la ascultam pentru a fi în trend, doar unele ni se potrivesc. Ajungem la concluzia că părinţii, deşi au trăit în alte vremuri, deţin o experienţă pe care noi am neglijat-o mereu şi că acum, dacă am putea, am întoarce timpul înapoi.
Din păcate, pentru unii este prea târziu, alţii nu găsesc forţa necesară pentru a-şi cere scuze, iar cei mai mulţi se împacă cu gândul că „Acum ştiu cine sunt. Mă voi realiza în viaţă, exact cum şi-au dorit ai mei.”                  ”

Cristian Florea

Acum eu va zic un lucru. Eu l-am votat la Roblogfest pe Cristi si il sustin si mai departe. Asa ca, pentru ca tot aveti conturile de RBF create, ar fi pacat sa nu-i acordati votul in ultima faza de votare a concursului. Tipul chiar merita. Click aici pentru vot

One thought on “Despre cum să fii tu însuţi

    Pisi said:
    Martie 27, 2010 la 2:46 pm

    l`am votat si eu .. pacat ca nu a castigat

Lasă un răspuns

