Convorbiri cu IMGB 0103

Posted on

Deja ma intreaba lumea daca mai lucrez la IMGB pentru ca n-am mai scris de ceva vreme de atmosfera de pe aici.

Da domnilor, lucram aici,  supravietuim crizei, supravietuim Romaniei, incercam sa supravietuim si Coreei.  Nu ma intrebati de comenzi, ca Stefan daca nu ne aduce clienti o incurca. Nu ma intrebati daca merge manipulatorul, ca daca nu merge stim pe care Andrei sa dam vina.  Nu ma intrebati daca mai scoate Otelaria fum, ca e treaba lui Marian sa tina fumul departe.  Nu ma intrebati nici cand mai sunt sedintele de Change Agent Team, ca daca as sti, i-as lua painea de la gura lui Adi.  As vrea sa va spun si piese, calitate, etc, dar e treaba lui Bogdan asta si ca dovada ca IMGB-ul nu lustruieste sinele de la metrou, il avem pe Bogdan IT care se ocupa cu praful de pe coolere.   Fiecare cu treaba lui, cu painea lui.

Intai sa clarificam un lucru.  Va uitati la mine si ma intrebati cand. Cand incepe fotbalul? – Nu stiu pentru ca mi-a expirat mandatul de presedinte al federatiei imeghebiste de fotbal. Nu stiu cine-i presedinte acum si cine sau ce va organiza.

As scrie mai multe dar am de facut prezenta si de terminat materialele pentru trainingul de luni.

Fiti sanatosi si sa stiti ca IMGB is watching you!  hahaha :))

5 thoughts on “Convorbiri cu IMGB 0103

    Andrei said:
    Martie 19, 2010 la 10:15 am

    Ba iar te iei de mine si de Manipulator?
    Poate vreti sa va las fara paine … acum bag o interventie accidentala de 2-3 luni sa va bage in somaj iara. neamule…

      ionut andrisan responded:
      Martie 19, 2010 la 10:26 am

      eu te las si fara somaj ba! eu sunt HR and I have the power!

    Bogdan IT "Achmed" said:
    Martie 19, 2010 la 1:53 pm

    he he😀

    Adrian said:
    Martie 22, 2010 la 8:57 am

    Noroc maestre, optimizam ceva?🙂

      ionut andrisan responded:
      Martie 22, 2010 la 9:32 am

      optimizam maria ta!

Lasă un răspuns

