Radio-sant

Posted on

Vorbeam cu un amic zilele trecute. Din vorba in vorba, aud ceva care imi scartaie urat in urechi:

– Ba, da Andrei (nume aleator) a vorbit cu o tipa si i-a facut o faza naspa.  A iesit cu ea in oras, apoi a doua zi era in oras cu alta. Da-ti seama ca nu-i serios deloc. Plus de asta umbla cu blugii aia de la inceputul anului si parca..
– STOP!!  – Frate,  tu realizezi ca te iei de un prieten de-al meu? Nu ma intereseaza barfele astea!
– Dar nu-i barfa frate, ca-i adevarat!
– Ba, intelege ca nu ma intereseaza!

Deci, intai sa mentionez – nu stiu si nu ma intereseaza ce scrie in DEX la cuvantul barfa – pentru mine inseamna sa vorbesti de rau pe cineva (pe drept sau pe nedrept, irelevant) – in absenta acestuia.

E un lucru pe care il suport din ce in ce mai greu.  E oarecum aiurea sa spui STOP cand auzi „o stire”, pentru ca e tentant sa stii si tu ce se mai aude.   Faci pe barfitor sa se simta prost si daca iti e prieten il pui si pe el, te pui si pe tine intr-o situatie nasoala.  Nasoala sau nu situatia, eu am invatat sa spun STOP. Mai dau la o parte din manierele conversatiei pentru ca nu vreau sa ajung ca o baba de-aia care sta cu fundul batucit pe banca din fata curtii, pazind gastele care pasc in ograda vecinuluui si povesteste cu baba de peste deal care pazeste calul schiop pus la pripon sa nu fuga de acasa si mangaie motanul chinuit de foame care spune ca nu-i al ei numai sa nu-i dea de mancare,  cine cu cine s-a mai luat, cine s-a mai certat, de ce, un radio-sant al satului.

Inca tind sa fiu manierat si din cand in cand las omul sa termine ce are de spus, insa chiar vreau sa ma fac nesimtit. Dar nu asa, in halul ala de nesimtit incat sa dau si doua palme aluia care incepe sa vorbeasca aiurea; si daca vorbeste aiurea pe un prieten de-al meu,  sa inlocuiesc palmele cu pumni, eventual si niste bocanci in partea aia mai dorsala.

Asa ca, daca va e pofta de un sut in dos sau de doua palme dupa ceafa, veniti la mine si  puneti-ma la curent cu ultimele stiri din sat.   Promit ca am sa fiu nesimtit.

PS: azi e ultima zi de vot la RBF (ora 18) – Multumesc celor care votati cu mine!

5 thoughts on “Radio-sant

    Andrei said:
    Martie 18, 2010 la 9:38 am

    Te asigur ca nu eram eu …

      ionut andrisan responded:
      Martie 18, 2010 la 9:42 am

      :)))

    petruburac said:
    Martie 18, 2010 la 10:20 am

    Buna initiativa! Sa dea faliment radio-sant si sa se duca pe apa sambetei.

    Andrei said:
    Martie 18, 2010 la 2:30 pm

    Cre’ ca despre mine era vorba :))

      ionut andrisan responded:
      Martie 18, 2010 la 2:38 pm

      de tine l-as fi lasat sa vorbeasca :))

Lasă un răspuns

