Votre Opinion

Problema cu timpul.
Anul asta mi-am propus mai multe lucruri – gen:

– sa invat limba franceza
– sa studiez cateva legi ( 53/2003, 76/2002, 19/2000, 130/1999, CCM unic la nivel national, decretul 92/1976 )
– sa citesc cel putin 10 romane ( in general citesc carti practice, nu povesti)
– sa pun accent deosebit pe Codul Civil si Codul Penal (adica sa le studiez bine bine )
– sa reinvii muzica ( adica sa cant mult mult mult mai mult decat am facut pana acum si mult mult mai bine)
– sa imi fac cele 3 lucrari care le datorez pentru a fi absolvent de scoala biblica cu acte in regula
– sa citesc cel putin 5 carti de filosofie
– sa citesc inca cel putin 10 carti de psihologie practica pana la finele anului

Asa ca, daca aveti ceva recomandari de marterial pentru limba francez as fi recunoscator. Deasemenea o lista cu 10 romane si 5 carti de filosofie – propuse de voi mi-ar fi de ajutor.

Merci beaucoup mes amis 🙂

PS: – inca imi puteti vota blogul pentru roblogfest – dand click aici


17 responses to “Votre Opinion

  • Ovi

    nu citi filozofie…-nu ajuta…vietii…
    nu uita de sex..:)-

  • Andrei

    Aint that f….. boring … 😛 ?!

  • colaholicu

    la carti, daca esti fan SF de calitate, recomand seria Dune :D. in rest, daca n-ai citit, incearca Castelu’ si Procesu’ scrise de Kafka (ultima e in asa mod scrisa incat zici ca esti in Romania)

  • AcnA

    Pentru limba franceza -filme fara subtitrare:));
    Roman: Fiul Risipitor- Radu Tudoran
    O zi buna!

  • miscellaneous11

    Te poti duce si la Centrul Cultural Francez … daca vrei sa inveti franceza pe bune, dar sa dai pe ;))
    Nuuuuu, nu citi Procesul de Kafka ! :)) E oribil, eu abia am rezistat pana la final 😛

    • ionut andrisan

      nu prea imi permite programul sa fac un curs la Centrul Cultural Francez – imi caut un manual, niste filmulete, etc.. si imi fac programul cum pot eu:)

  • miscellaneous11

    Atunci da, uita`te la filme in franceza – eu sugerez sa pui subtitrari, pt inceput, apoi pe parcursul timpului sa le scoti. Daca esti abonat la vreo biblioteca sau ai acces, exista cu siguranta manuale de gramatica. Pentru limba efectiva, cred ca niste carti citite n`ar strica. 🙂 Succes!

  • conea

    eu zic sa citesti procesul, mai vie redare a practicii legislative nu gasesti pe nicaieri in literatura : )) la psiho teoriile sexualitatii si introducerea in psihanaliza de la taica freud :D( nu le-am citit dar am auzit ca e bune)

  • Anda

    Pentru filosofie… depinde exact ce directie te intereseaza pe tine… doar asa, de dragul literaturii, chiar vrei sa o studiezi, te intereseaza o singura latura (ontologia, epistemologia, filosofia religiilor, estetica, moderna, contemporana) …

    Pot sa-ti fac recomandari pentru orice varianta 😛

    Pentru romane iti recomand Dostoievski (te ajuta si la filosofie 😀 )

  • Myriam

    Apropo de filme franceze,iti recomand Jeux d’Enfants.A fost un film superb,pe mine m-a atins!
    Din pacate nu am facut filozofie nici la scoala,deci carti de genul…n-am ajuns sa am tangente.
    Literatura citesc multa.Zic sa gasesti un autor arhicunoscut de toata lumea(nu neaparat din zilele noastre)…eu vreau sa ma apuc de Balzac.Succes!

  • Sorin

    Imi place cum scrii(nu ca ar trebui sa te intereseze de ceea ce cred eu, dar macar asa..ca feedback) si iti recomand cateva carti, care sper sa iti placa si sa te inspire.

    Invierea – L.N.Tolstoi(roman psihologic)
    Anna Karenina -L.N.Tolstoi(roman psihologic)
    Contele de Monte Cristo – A. Dumas(roman psihologic)

    O faptura atat de minunata|
    Creati dupa chipul Sau | – Paul Brand & Philip Yancey(filosofie crestina-daca nu le-ai citit
    Darul Durerii | inca, TREBUIE sa le citesti)

    Poate omul sa traiasca fara Dumnezeu? – Ravi Zacharias(filosofie crestina)

    Si pentru alte stiluri, incearca J.J.R. Tolkien – Lord of the Rings(3 volume). Cea mai buna carte gen fantasy pe care am citit-o pana acum.

  • Onitzza

    Iti recomand „Anne de la Green Gables”, scrisa de Lucy Maud Montgomery. Este plina de viata. Poate la modul naiv al copilariei, de multe ori, insa pe mine m-a facut sa zambesc de la primele randuri si nu am lasat-o din mana pana nu a fost gata. Apoi am recitit-o. Intr-o singura zi.
    Na… ce sa zic… poate descrierea entuziasta de mai sus te va convinge :P:))

  • Lily

    ca roman, daca vrei, citeste „sunt aiurita si se ia” de Caprice Crane. O sa zici ca e superficiala sau boring, ca toate cartile din colecti Chic sau Cocktail, da’ nu-i adevarat. E asa funny ca te trezesti razand singur in casa cand o citesti. Zau. Mie asa mi s-a intamplat 😀

Lasă un răspuns

