Cu moaca 9

Posted on

Da, am vazut si eu.  Am schimbat tema blogului. Stiu, e mai buna asta, sau cel putin e mai noua. Am reusit cu ajutorul lui Marius sa setez sa-mi apara doar 10 articole pe pagina, si nu 200 ca inainte. Deci sper sa se incarce mai repede acum.  Mai am de lucrat la un header, unde contez pe ajutorul lui Alex si al lui Betuel (cu el inca n-am vorbit). Apoi trebuie sa gasesc o solutie mai buna de aranjare a sidebarului si termin si cu noua moaca a blogului. Deocamdata scuzati aspectul de santier de aici.  

Si da, stiu, au disparut multe multe linkuri din front page. S-au dus in pagina cu parteneri.   Stiu ca pe voi nu va interesa faptul ca va tin in blogroll, ci mai degraba faptul ca eu va citesc. Si n-am scos blogurile din reader, asa ca puteti dormi linistiti si noaptea asta.

Revenind, arata mai bine blogul, sau m-am chinuit de pomana?

11 thoughts on “Cu moaca 9

    Andrei said:
    Martie 10, 2010 la 8:22 am

    La Multi Ani🙂

      ionut andrisan responded:
      Martie 10, 2010 la 8:24 am

      te simti bine? :))

    liviu said:
    Martie 10, 2010 la 8:24 am

    Sal,
    Mie nu-mi place.E prea inchis…

    taktu said:
    Martie 10, 2010 la 11:16 am

    le mai schimbi mult?😛 eu zic ca mai bine iti iei domeniu.

      ionut andrisan responded:
      Martie 10, 2010 la 1:05 pm

      imi place sa ma chinui, de-asta nu-mi iau domeniu :))

      Iosif cel Chitarist said:
      Martie 10, 2010 la 4:12 pm

      subscriu la taktu. am incercat recent sa lucrez la un blog pe wp.com. am zis ca innebunesc si l-am trecut pe domeniu :)). oricum, noul look e ok🙂

    AcnA said:
    Martie 10, 2010 la 11:58 am

    Am intrat si ieri, si am zis „Ce-i cu header-ul ala?” si azi la fel, dar inainte sa termin de citit pana la capat:)). Acum am inteles, ok:). Mie-mi place mai mult decat inainte (daca asta ajuta in vreun fel):) astept si header-ul:).
    N-ai muncit degeaba:) DAR ai muncit mult pentru putin. Cat din pretul unui produs e ambalajul? :-s

    suceavaevanghelica said:
    Martie 10, 2010 la 2:30 pm

    In 9-ua casa sedere indelungata

      ionut andrisan responded:
      Martie 10, 2010 la 2:41 pm

      tenchiu

    dellycious said:
    Martie 10, 2010 la 3:33 pm

    Sincer imi placea mai mult cealalta tema…

    EstNordEst said:
    Martie 10, 2010 la 4:33 pm

    Uite ca n-am fost eu singurul care a simtit nevoia de schimbare🙂 Dar eu m-am intins, am schimbat totul, de la link pana la tema, format etc

    Da, imi place mai mult asta… pentru ca de celalalt ma plictisisem. Asta e mai rar intalnit (l-am avut si eu pentru cateva ore🙂 ) si daca ii mai pui si un header personalizat… este deja mult, mult mai bine.

    S-auzim de bine !

Lasă un răspuns

