Un joc cu eroi

In fiecare duminica dimineata, cum stateam eu in prima banca la cor, vedeam foarte clar baietii aia doi din ultima banca de la balcon. Erau frati si nu cunosteau pe nimeni din biserica.  Niciodata nu apucam sa-i intreb cum ii cheama, pentru ca ei veneau mai tarziu si plecau mai repede.   Se vedea clar timiditatea pe chipurile lor.  Erau de o timiditate atat de pronuntata, incat iti era frica de faptul ca daca ii vei aborda se vor supara.  Nu stiu daca era asa, insa in mod sigur erau genul de oameni fara prieteni, fara viata sociala.  Programul de biserica de duminica dimineata era singura lor escapada din lumea cartilor, a TV-ului sau a computerului.   

Cam asta era imaginea care mi-am facut-o despre ei, pana intr-o zi cand nu stiu ce mi-a venit de i-am cautat pe internet. Am ramas suprins sa aflu ca in viata virtuala cunosteau multa lume, erau activi, pur si simplu erau ca niste lideri in grupul lor virtual.    Aceiasi oameni care, cand in viata reala daca le acordai o privire de orice fel, luau o atitudine de sumisivitate.      

Este replica aia din filmul „Role Models”, cand un copilas se refugia intr-un joc cu eroi, pentru ca – „acolo pur si simplu pot sa fiu ceva mai bun decat sunt in viata reala. Acolo nu trebuie sa fiu eu.”  

Contrastul asta de personalitati ma sperie si imi creaza imaginea unui dezechilibru grav.  Ma feresc de oamenii cu 3000 de prieteni pe facebook care sunt online tot timpul.  Imi aduc aminte de baietii astia doi.  Mi-e greu sa-mi dau seama daca alternativa unui alterego (virtual aici) e benefica.


2 responses to “Un joc cu eroi

  • Ovi

    si in viata reala si pe net-
    nu treb sa „gaganim” mai mult de 30 min/zi…..
    pe mine m-a invatat pere(tata)…

    de 2 zile am pro-tv hd si tvr hd + sport hd -prins doar cu o sarma(2 m cablu coaxial):)-se vede lacrima(1080 i)la un tv cu tuner digital…LG LH 5000

  • dellycious

    Asta ma duce cu gandul la Atlasul de mitocanie urbana –> Anonimul de forum.

Lasă un răspuns

