Saracutul de tine..

Publicat pe

„Ionut, daca ai sti prin cate am trecut eu… prea multe pentru varsta mea.. mult prea multe”

Eu cred ca am auzit de prea multe ori propozitia asta.  Nu stiu daca e valabila doar la romani treaba asta,  insa oamenilor tare le place sa fie compatimiti.  Cand vine cineva si imi spune „ma Ionut, uite, am fost la alimentara si m-a inselat vanzatoarea cu 50 de bani.. off.. oare de ce mi se intampla toate astea??” – si incepe sa mi se planga ca viata e grea, amara, eu stiu exact ce vrea omul ala sa-i spun si ce are el nevoie de fapt sa auda.

In general, ar vrea sa ii spun: „Off.. mai.. nici nu stiu ce sa zic. Cred ca esti cel mai greu incercat om de pe planeta. Nu stiu cum rezisti, pe bune. Esti asa de puternic. Greutatile astea ale vietii parca toate s-au pus asupra ta si parca incearca sa te tina cocosat. Nu vad nici o iesire din situatie.. Ma depaseste situatia. Ne depaseste pe toti, pentru ca tu esti cel mai dezavantajat om si cu toate astea, pentru ca esti cel mai destept si cel mai frumos, ai sa reusesti sa iesi de aici. Vreau sa te fac mentorul meu. Tu ai tot timpul dreptate si tot timpul suferi de pe urma greselilor altora. Uite, eu am un cont in banca de 100k de euro pusi acolo pentru eroi. Tu esti un om care merita. Ti-i dau pe toti.  Ma aplec in fata ta..”

Nu asta vrea toata lumea sa auda cand vine si-ti spune o belea?

6 gânduri despre „Saracutul de tine..

    Ovi a spus:
    Martie 4, 2010 la 3:18 pm

    lumea care se plange treb sa auda
    „Tu esti responsabil de ceea ce ti se intampla!”
    asa zice asta…in arta susscesului…

    Ovi a spus:
    Martie 4, 2010 la 3:19 pm

    Preia controlul asupra vieţii (II)

    Controlează-ţi emoţiile

    Pentru a păstra o dispoziţie pozitivă a minţii, încetează să mai critici, să te lamentezi şi să-i condamni pe alţii. Trebuie să înţelegi că în asemenea situaţii dai libertate emoţiilor negative, răutăţii şi urii, pricinuindu-ţi un rău şi mai mare. Reacţia ta negativă nu are nici un impact asupra celor care te înconjoară, deoarece atunci când te înrăieşti pe cineva îi permiţi să-ţi controleze emoţiile şi, indirect, calitatea vieţii tale. Dar aceasta este, pur şi simplu, o prostie.

    Fericirea, dragostea, entuziasmul îţi permit să te simţi încrezut şi puternic. Ura, obida şi învinuirile te lipsesc de forţă şi te fac să fii neprietenos, irascibil şi neplăcut în discuţii.

    Atunci când decizi să fii responsabil pentru acţiunile tale şi pentru tot ceea ce se întâmplă cu tine, poţi să priveşti viaţa drept în ochi şi să te ocupi liniştit de activităţile tale. Tu devii „stăpânul destinului tău şi căpitanul vieţii tale”.

    petruburac a spus:
    Martie 4, 2010 la 3:20 pm

    Mda, ceva de genu sau…”Saracutul de tine, hai ca te scot eu din belea. Facem, dregem si o sa fie bine. Tu doar priveste.”

    Cred ca e complexul copilariei prelungite si a maturizarii care nu mai vine…:(

    „Viata este grea, si-i bun ca-i scurta. Viata este scurta, dar e bun ca e frumoasa.” – asta-i vorba mea.

    In epistola catre Evrei zice: „… fara credinta e cu neputinta sa fim placuti lui Dumnezeu…”, eu cred ca fara credinta viata nu are sens.

    Ovi a spus:
    Martie 4, 2010 la 3:54 pm

    nu prea are mare sens fara relatii cu ceilalti…viata…

    krossfire a spus:
    Martie 8, 2010 la 11:41 am

    Dar ce inseamna ”varsta mea” ? Nu de alta, dar pana la 22 si ceva de ani am schimbat vreo trei jobburi (toate in domeniul meu) si vazut x chestii pe care unii le experimenteaza la 40. Chiar si asa, nu cred ca am trecut prin 2% din ce m-ar putea califica drept ”intelept”.

      ionut andrisan a răspuns:
      Martie 9, 2010 la 8:59 am

      in general am observat la – 17-20 de ani – ideea ca ei de fapt au maturitatea unui om de 40 de ani. Consider maturitatea o problema prea subiectiva sa poata fi generalizata🙂

Lasă un răspuns

