Info -1

Posted on

Recunosc. Acasa mi-e destul de greu sa ma concentrez la ceea ce scriu si sa scot o idee buna.

Seara asta plec spre Cluj. Ma duc sa-mi fac concediul (medical) acolo.   Am o mana suspendata de la o luxatie.  Doctorul a zis ca in 2 saptamani e ca noua, deci nu incepeti sa va bateti pe testamentul meu.

Am sa incerc sa scriu mai departe, zilnic, chiar daca am sa fiu plecat. Insa, nu promit ca am sa reusesc.

Deci, daca sunteti prin cluj, trimiteti o scrisoare si poate ne intalnim la o vorba. Am sa fiu acolo pana duminica inclusiv.

10 thoughts on “Info -1

    colaholicu said:
    Martie 3, 2010 la 11:02 am

    deci postu’ asta l-ai scris cu o singura mana? :))

      ionut andrisan responded:
      Martie 3, 2010 la 2:16 pm

      cumva, da

    Anda said:
    Martie 3, 2010 la 11:56 am

    Eu sunt prin cluj :))

    Insanatosire grabnica🙂

      ionut andrisan responded:
      Martie 3, 2010 la 2:16 pm

      si cum ii vremea? – merge de o plimbare? ;))

        Anda said:
        Martie 3, 2010 la 5:14 pm

        Vremea e frumoasa🙂 Da, merge de o plimbare :)))

    petruburac said:
    Martie 3, 2010 la 1:09 pm

    deci acum blogul tau devine – temporar – jurnal medical din concediu…:) Sa te faci sanatos repede si bine!

      ionut andrisan responded:
      Martie 3, 2010 la 2:17 pm

      nu chiar.. stii ca nu devin foarte personal pe blog😀

    Andrei said:
    Martie 3, 2010 la 4:06 pm

    uuu Kolosvari😛

    vaxaly said:
    Martie 4, 2010 la 11:50 pm

    şi cum ai reuşit o astfel de suspendare?

      ionut andrisan responded:
      Martie 5, 2010 la 1:22 am

      are si sportul riscurile lui😀

Lasă un răspuns

