Probleme cu caldura?

Publicat pe Actualizat pe

Eu cand v-am spus ca limba Romana e pe moarte, nu m-ati crezut.
Am facut o vizita pana in regie aseara si am descoperit cum se rezolva problemele cu caldura.

Deci, probleme Gogule?

16 gânduri despre „Probleme cu caldura?

    corneliurotar a spus:
    Martie 2, 2010 la 9:26 am

    Nu gogule nu…da’ „auzi măh îl ştii pe Cornel ăla de la doi?…da mă ăla fără curent…taie-i mă şi apa două zile :)) hi hi hi”

    Prietenii ştiu de ce😀

    colaholicu a spus:
    Martie 2, 2010 la 9:31 am

    mda… faza e dubioasa in asa de multe moduri…

    petruburac a spus:
    Martie 2, 2010 la 10:23 am

    corect ar fi fost: D-na administrator…?

      ionut andrisan a răspuns:
      Martie 2, 2010 la 1:59 pm

      sau administratoare – vezi dex

    AcnA a spus:
    Martie 2, 2010 la 12:23 pm

    Regie?… asta e in A2 medicina… sau or fi mai multi administratori preocupati de caldura:))

      ionut andrisan a răspuns:
      Martie 2, 2010 la 1:58 pm

      tu stai in A2? :))

        AcnA a spus:
        Martie 2, 2010 la 10:56 pm

        Nu sunt la medicina:)=> nu stau in A2… (de acolo e?:))
        Cine zicea mai sus de curent si apa?… sa-si muste limba repede… tocmai a fost o pana de curent de vreo 2 ore… si evident n-a mers nici apa… in 7 camine

        ionut andrisan a răspuns:
        Martie 3, 2010 la 12:22 am

        exact din A2 :))

        corneliurotar a spus:
        Martie 3, 2010 la 12:28 am

        Ioooi…Ionuţ…nu ştiam că am aşa gură spurcată:D Tare oricum dar îmi pare rău pentru disconfortul studenţilor [-o<

    AcnA a spus:
    Martie 3, 2010 la 1:08 am

    Azi am vazut unu mai bun. In camin A6- pe o usa din interior… scria „Atentie cad turturi!”:))

      ionut andrisan a răspuns:
      Martie 3, 2010 la 9:42 am

      :)))

    Liviu a spus:
    Martie 10, 2010 la 2:24 pm

    Eu am pb cu caldura, unde gasesc administratora?

      ionut andrisan a răspuns:
      Martie 10, 2010 la 2:41 pm

      in A2 – clar

    Liviu a spus:
    Martie 10, 2010 la 3:02 pm

    Autostrada A2 ? Eu sunt din Craiova😀

      ionut andrisan a răspuns:
      Martie 10, 2010 la 3:41 pm

      in caminul A2 din regie – Bucuresti :))

      corneliurotar a spus:
      Martie 10, 2010 la 3:49 pm

      Or fii probleme cu căldura şi pe autostrada A2…mai mult ca sigur😀

Lasă un răspuns

