Ziua 2 – Castelul Peles

Publicat pe

Azi parerea lui Ovidiu, care anul asta va trebui sa decida cat de luminos va fi viitorul lui si care facultate o sa-l ajute sa se imbogateasca in minunata noastra patrie. 

Astazi am avut o mica disputa cu profesoara de istorie referitoare la donatia retrocedarea Castelului Peles catre fostul, repet fostul rege al Romaniei Mihai . Eu eram in opozitie, ea era pro. Sustineam ca nu e normal ca un castel construit din banii publici sa fie „donat” fostului rege doar pentru ca a fost construit la cererea dansului, dar nu si din banii dansului..Ar trebui sa donam Casa Poporului rusilor, doar e construita de comunisti?!  Liderii au fost mereu niste „curve” politice..cand cu aliatii, cand cu fascistii..doar sa exploateze, sa profite.

Ce viitor poate avea un elev, cand sistemul nu vrea decat sa te exploateze apoi sa’ti dea cu sutul in fund. Sa se foloseasca de tine apoi sa iti inchida gura cu 2 kg de faina la alegeri..Viitor? Nu mai cred in redresarea Romaniei, nici chiar o revolutie nu ar putea realiza asta. Conform regimului prezent si in mod sigur si viitor voi termina liceul, voi face o facultate, voi avea apoi salar de 500e, muncesc pentru un apartament vreo 50 de ani, apoi cand sa ma mut in el mor de batranete. Viitorul e mult prea precar, mai bine traiesc in prezent, eternul prezent.Nu e o lasitate, pur si simplu nu poti schimba asta, Romania e incurabila.

10 gânduri despre „Ziua 2 – Castelul Peles

    petruburac a spus:
    Februarie 23, 2010 la 8:27 am

    Ovidiu: Imi pare rau, adica bine, sa-ti zic ca si pesimismul tau „sustinut” va avea de suferit, adica in Romania se vor face,in continuare, si lucruri bune pe langa cele rele. Si vedea aceasta cat de curand…vei deschide ochii! 🙂

      ionut andrisan a răspuns:
      Februarie 23, 2010 la 8:32 am

      vorbesti ca un politician in perioada alegerilor :))

    Aurelian a spus:
    Februarie 23, 2010 la 8:36 am

    De aceea se si spune: Frumoasa tara, pacat ca este locuita. (Cat o mai fi frumoasa…)
    Iar lucrurile bune se fac din 4 in 4 ani (inainte de alegeri).

      ionut andrisan a răspuns:
      Februarie 23, 2010 la 8:43 am

      o data la 5 ani, timp de o luna

    ovidiu a spus:
    Februarie 23, 2010 la 9:17 am

    eu cred k tu candidezi Petrica, asa’i? atata timp cat avem analfabeti la conducere..cum ministru de finante nu stie sa utilizeze un computer iar engleza lui Basescu lasa de dorit nuj cum va evolua viata in Romania.

    Ovi a spus:
    Februarie 23, 2010 la 9:31 am

    intotdeauna trebuie trait in prezent….

    corneliurotar a spus:
    Februarie 23, 2010 la 2:43 pm

    Eşti mult prea pesimist…eu zic că se poate schimba ceva însă cu multe sacrificii…am ajuns la concluzia că mai degrabă nu sunt oameni care să plătească preţul pentruca lucruri ca reabilitarea unei ţări sau bunăstarea ei reală să aibe loc…”Caut printre ei un om care să înalţe un zid şi să stea în mijlocul spărturii înaintea Mea pentru ţară, ca să n-o nimicesc; dar nu găsesc niciunul! (Ezec.22:30)

    ovidiu a spus:
    Februarie 23, 2010 la 3:56 pm

    zici..ce ai schimbat tu pana acum? ceva putred inca din temelii nu poate fi reabilitat, doar stricat

    Myriam a spus:
    Februarie 23, 2010 la 7:37 pm

    E ironic ca toate lucrurile bune dispar incet incet si fac loc lucrurilor mai putin bune,care infloresc in gunoi.Suntem un popor bun si primitor,dar prea multe scandaluri ne schimba asa mult incat e prea tarziu sa reactionam,poate reactionam abia dupa ce ne dam seama ca am fost manipulati de societate.Si pe mine ma ingrozeste gandul ca azi-maine o sa trebuiasca sa-mi aleg o facultate si inca habar n-am ce-o sa fac cand o sa ma fac mare.Nici societatea parca nu-mi ofera stabilitate,dar…timpurile trec si cred ca o sa mai vedem ce-o fi intre timp:))

    Ziua 6 – O concluzie. Un viitor « Biscuim Măria Ta! a spus:
    Februarie 27, 2010 la 9:02 am

    […] Ovidiu, a continuat ideea prin articolul lui. Optimism, fara griji, insa nu un pozitivism exagerat. Nu putem omite faptul ca traim intr-o tara […]

Lasă un răspuns

