Ziua 1- Secretul lui Leo

Dam drumul primului articol de saptamana asta cu tema propusa – viitorul. 
 Acesta va fi sub forma unui interviu.
Leo e fratele meu cel mai mic. Are 10 ani. Ieri, a acceptat sa-i pun cateva intrebari cu privire la perspectiva lui despre viitor. Daca ati uitat cum gandeati cand erati mici, uite o varianta.

I: Salut Leo. Zi-mi o treaba. Tu ce vrei sa te faci cand cresti mare?
L: Cum ce vreau sa ma fac? Bancher, normal.
I: De ce?
L: Ca sa am multi bani.
I: Poi si ca sa ajungi bancher, ce trebuie sa faci?
L: Fac liceul, apoi o facultate. Poate vin si eu la Bucuresti. Si dupa aia, gata, sunt bancher si am o gramada de bani. Ca vreau sa-mi cumpar o casa mare. Nu tare mare, dar una mai mare asa. Si inauntru vreau sa am servitori care sa faca curatenie si mancare.
I: Si care facultati crezi tu ca sunt mai bune? Care le-ai recomanda?
L: Poi, nu alea de tamplar, sau de constructii. Cum le zice? Aia de arhitecti. Aia nu prea au bani.
I: Interesant.  Ia zi, la cati ani ai vrea sa te insori?
L: Hmm.. Pe la 23-24. Cam asa. Si vreau sa am 2 copii. Baieti amandoi.
I: Poi si o sa ai tu bani sa te insori asa repede?
L: Poi cum, daca ma fac bancher o sa am. Sau in care meserie se fac cei mai multi bani?
I: Politician cred.
L: Nu. Nu vreau presedinte. Prea multe responsabilitati. Daca nu, ma fac doctor. Asa mai ajut si eu 1-2 oameni si fac si multi bani.
I: Dar doctorii nu fac bani pana pe la 33 de ani. Ca pana atunci abia invata sa fie doctori. Avocat n-ai vrea?
L: Poi eu am sa plec in Germania. Ca acolo nu e criza si doctorii fac bani multi. Sau mai bine ma fac judecator decat avocat. Ca avocatii trebuie sa minta. Judecatorii au multi bani. Pot sa ia si 500 de milioane salariul. Ai vazut ce casa are Nicusor? Cat un palat. Mama lui e judecator. Deci, am sa ma gandesc. Ori ma fac bancher, ori ma fac judecator.
I: Dar nu te gandesti si tu sa faci ceva ce o sa-ti placa? Doar daca faci ceva ce iti place poti scoate bani si de acolo. De exemplu, esti la liceul de arta, la pictura. De ce nu te faci pictor?
L: Dar pot sa pictez si fara sa fiu pictor si sa am si bani.
I: Deci tu crezi ca in Romania se pot face bani multi? Care e secretul?
L: Da. Se pot face multi bani si in Romania, chiar daca e criza. Eu sunt sigur ca o sa am multi bani. Secretul este sa nu-ti faci griji.

Hai spuneti ca n-aveti nimic de invatat de aici..


16 responses to “Ziua 1- Secretul lui Leo

Lasă un răspuns

