Mai iesi ba din casa!

Publicat pe

Ma, voi stiti ca viata nu-i asa neagra cum vi se pare voua? Adica, poti sa traiesti fara sa arunci cu rahat toata ziua in nenea Boc si in nenea Base si sa dai vina pe Oprescu pentru toate gurile de canal destupate.

Noi avem timpul impartit (cel putin teoretic) in 3 : 8 ore de munca, 8 de somn si 8 ore de frecat aiurea timp liber.  In alea de munca si alea de somn nu ne bagam. Vorbim de timpul liber.  Nu-mi aruncati abureala ca „eu n-am timp liber” ca n-o inghit.  
Eu zic sa ajutam copilasii care n-au o viata privata si sa dam o solutie de petrecere a timpului liber.  Ce fac eu in timpul liber?

1. Cant  la chitara (Da, pentru ca stiu. Si da, stiu pentru ca am invatat – in timpul liber! ) – (aprox. 10% )
2. Citesc – (aprox. 10%)
3. Ies la un pespi, la o plimbare, la un film, la o cumparatura, la un concert, la o vorba – cu prietenii (aprox. 80%)

Voi ce faceti in timpul liber? – sa zicem ca nu se pune la socoteala cetuirea pe YM, navigarea pe hicinci sau stiu eu ce alte geek activities care de cele mai multe ori te rup de societate si te ajuta sa-ti creezi un univers paralel care te distanteaza de societate.  Ce solutii dati lupilor singuratici care nu cunosc nici pe vecinii din bloc sau colegii de suferinta (scoala sau serviciu) – cum ii integram in societate si pe ei?

19 gânduri despre „Mai iesi ba din casa!

    taktu a spus:
    Februarie 18, 2010 la 9:41 am

    hai ca parca mi-ai citit gandurile. sa te uiti pe blog la mine😉 pentru situatia opusa.

      ionut andrisan a răspuns:
      Februarie 18, 2010 la 9:52 am

      ahh.. daca citeam dinainte articolul tau.. o sa trebuiasca sa scriu un articol special pentru oamenii care „n-au timp”

    Andrei a spus:
    Februarie 18, 2010 la 9:47 am

    Ce fac in timpul liber ? Pai nu stiu …nu ma lasa altii … intrebarea este: Ce te lasa sa faci in timpul liber ? god damn lunatics !

      ionut andrisan a răspuns:
      Februarie 18, 2010 la 9:53 am

      parca acu ceva timp spuneai ca trebuie sa fii ceva mai egoist – nu se aplica si aici?😕

    somerio a spus:
    Februarie 18, 2010 la 10:14 am

    pai sa vedem:

    1. cant la chitara…
    2. citesc (aici intra si beletristica si blogosfera🙂 )
    3. ies pe undeva…cum ai zis si tu – film, bere, cico etc
    4. cant din nou la chitara… ca am doua :))

      ionut andrisan a răspuns:
      Februarie 18, 2010 la 10:22 am

      da-ti seama .. daca aveai 4 maini, cantai la amadoua in acelasi timp :))

    petruburac a spus:
    Februarie 18, 2010 la 10:19 am

    Pe lupi ii aduna in haita foamea.

    Pe oamenii ce (cred ca) se hranesc virtual le trebuie trezita foamea naturala de relatii.

    Vezi un singuratic, du-te la el si nu va mai fi singur. Cheama-l la suc si deja are eveniment. Cheama-l undeva unde tu te distrezi/simti bine si deja se simte apreciat.

    Ovi a spus:
    Februarie 18, 2010 la 10:45 am

    imi dezvolt personalitatea…
    +Crysis+NFS+Unreal+filme

    Anda a spus:
    Februarie 18, 2010 la 12:20 pm

    Uhm…. imi chem prietenii la un poker… citesc… ies la o plimbare/suc… ma uit la un film…. lucruri de facut sunt multe😛

    rubens a spus:
    Februarie 18, 2010 la 2:56 pm

    P.S.pespi=pepsii

      ionut andrisan a răspuns:
      Februarie 18, 2010 la 3:03 pm

      pespi ba! ce stii tu ce beau eu? :))

        petruburac a spus:
        Februarie 18, 2010 la 3:21 pm

        right. be cool, drink the unkown!

    My7uNa a spus:
    Februarie 18, 2010 la 3:24 pm

    Pe langa astea eu ma lupt cu chimia :-<

    AcnA a spus:
    Februarie 18, 2010 la 4:30 pm

    10% din timp mananc:))
    40% citesc blog-uri, ziare, cate-o bucata de carte… diverse
    5-10% ma uit la ce mai trebuie pentru scoala (in sesiune se schimba proportiile-80%+10% mancat+10% lamentat)
    10% patinoar
    40% prieteni, barfe, concerte

    E prea mult?…110%?…. da normal ca n-am timp de toate…:))

    Cum oi fi avand tu timp de 2 facultati, job, blog si prieteni?…

      ionut andrisan a răspuns:
      Februarie 18, 2010 la 5:13 pm

      daca iti stabilesti bine prioritatile, intotdeauna ai timp pentru tine si prietenii tai.. nu pe cat ai vrea, dar in mod sigur gasesti ceva acolo

    malina a spus:
    Februarie 19, 2010 la 4:32 pm

    eu….:-?
    in conditiile in care intru la scoala la ora 11 si ies la 18-19etc..chiar nu`mi dau seama cand as putea sa ies si eu..timpul care mi`a ramas e petru teme si dormit asta inseamna ca in timpul saptamanii slabe sanse sa ies in oras:D…
    la sfarsit de saptamana imi mai „fac”eu de cap:X…
    http://www.numecuinscriptii.wordpress.com uite blogul meu..poate o sa`ti placa:d

    corneliurotar a spus:
    Februarie 21, 2010 la 5:44 pm

    Eu unul în timpul liber citesc, scriu, de cântat la vre-un instrument…nu!!!…pentrucă…(mai bine nu zic de ce :D)…merg la adunare, mă întâlnesc cu prietenii cu care facem serate (foarte lungi uneori) în care discutăm de regulă subiecte teologice sensibile. Pot să zic că trăiesc, şi trăiesc intens. Îmi aduc aminte de vremea copilăriei când o zi era atât de lungă şi parcă nu se mai termina…ei bine, acum e invers…o zi e atât de scurtă şi mi-aş dori să fie mai lungă

    Grim_Cris a spus:
    Februarie 25, 2010 la 7:09 pm

    Ar trebui sa se apuce de practicat un sport. eu asta fac in 70% din timpul liber😀

    lala a spus:
    Februarie 25, 2010 la 11:11 pm

    orice activitate in natura e sanatoasa.
    ia vedeti ceva nou la link-ul meu

Lasă un răspuns

