Familie.. cu bocanci si farfurii

V-am zis ca m-am mutat? Da, m-am mutat cu Ruben, Alex si Adi de o saptamana. Probabil o sa auziti de ei mai des de-acum.  Am scapat de tanti cu gogosarii.  Nu ca as fi avut ceva cu tanti, ca era singura persoana pe care o cunosteam din tot blocul ala cu 2 scari si 10 etaje. Da, stiu, mi s-a mai zis. Sunt antisocial.

Aici am dat de un fel de familie mai trista. De fapt o situatie mai trista. De partea cealalta a peretelui camerei mele e jungla. Bunica, cu fata, cu nepoata si cu ginerele. De obicei, pana la 12 noaptea e liniste. La 12 noaptea, parca la comanda incep toti sa racneasca.  Bataie, scandaluri, pumni in mobila, haos total.  E familia omului, nu pot sa ma bag. Pe mine ma deranjeaza ca nu pot dormi din cauza lor.  Mai dau 2-3 pumni in perete sa arat ca-s deranjat de salbaticia lor si atunci 5 minute se face liniste. Numai bine, pana aproape sa adorm. Dupa aia aud un racnet ca din gura de sarpe „da mai lasa-ma in pace animalule !!!”.    Incerc sa-mi dau seama de unde atata ura. Incerc sa-mi dau seama cum pot fi niste oameni in halul ala de incompatibili de sa se certe si sa se bata in fiecare zi. O fi din cauza alcoolului, a incapatanarii, a educatiei, a dorintei de supermatie, or fi toate la un loc.. nu stiu. Cert e ca nu-i bine. 

Acum mai spuneti ca-s prosti americanii ca ei dau bani psihologilor pentru terapie de cuplu.
Noi suntem aia destepti ca nu aruncam cu bani. Noi aruncam cu bocanci si cu farfurii.

16 responses to “Familie.. cu bocanci si farfurii

Lasă un răspuns

