Un fel de love story

Asta-i partea care mi-e cel mai greu sa o scriu. Nu ma cheama nici Hitch, nici Dr Love, insa pentru ca asa e normal, cand vin si spun ca un lucru nu-i bun, incerc sa caut solutia potrivita.

Toate fetele stiu ca ele de cand sunt mici viseaza sa fie salvate din mana unui dragon cu 10 capete de un print fermecator si sa zboare spre castel pe un cal frumos. Printul asta tot timpul e frumos, e viteaz, are multi bani, are o inima buna, e romantic, etc.  Toti baietii stiu ca nu mai exista dragoni cu 10 capete si ca sa aduni 5 calitati, trebuie sa pui la un loc 5 baieti. Exagerez, evident :)).

Imi zicea Gabi la un moment dat ca el viseaza sa se casatoreasca cu o prietena din copilarie. De ce? Pentru ca pe prietenele din copilarie le cunoaste cel mai bine. Le stie calitatile, le stie defectele, si daca a durat prietenia din copilarie si pana atunci, atunci mai poate dura vreo 60 de ani.  Sa zicem ca treaba asta in general nu tine.  Spuneam la un moment dat ca acu ceva timp m-am indragostit de prietena cea mai buna, dupa vreun an de prietenie.  Ei bine, inca n-am reusit sa-mi schimb statutul din cel mai bun prieten in ceva mai mult de atat, ci dimpotriva, mi-am schimbat statutul, din cel mai bun prieten intr-un fost amic.  Era cumva normal sa se ajunga aici, cred.  Unul din eroii mei preferati e Robert. Robert a fost  si el un cel mai bun prieten pentru cineva. Ei bine, Robert a ajuns din cel mai bun prieten, un fost amic, si dupa 3 ani de inghitit in sec, de trimis flori, a facut fata aia sa fie innebunita dupa el. El a reusit, insa cu o perseverenta nebuna. Eu cred ca relatia aia o sa mearga pana la capat.  De ce? Pentru ca Robert o pretuieste prea mult, mai mult decat s-ar fi gandit el ca poate iubi o fata. E logic, s-a luptat 3 ani pentru ea.  Ea, nu stiu cum, nu stiu cand, insa la un moment dat a realizat ca Robert e un baiat tare bun si faptul ca il respingea atat era din pura inertie, n-avea nimic solid la baza si acum il iubeste cum nu credea ca o sa poata iubi vreodata un baiat.

Sunt doua lucruri care ar trebui sa le faca un baiat: sa cunoasca fata si sa lupte pentru ea.  Astea se intampla simultan in general. Daca lipseste unul din lucrurile astea 2, ii bai. Nu-mi veniti aici cu povestea vietii voastre in care el nu s-a luptat si nici nu v-ati cunoscut inainte, ci totul a mers de la sine, ca n-o inghit.  Mai stiti povestea lui Iliuta, nu? Probabil ca rationalizez prea mult. Lucrurile astea ar trebui sa curga normal, sa fie de la sine. De multe ori sunt de la sine, de multe ori nu.   Cand peste tot o relatie se naste in 10 minute, cine mai are rabdare sa lupte pentru o fata jumatate de an?  Cand peste tot partea care sta la baza unei relatii e sexul, cine mai are curaj sa priveasca cu respect pe partenerul sau?  Lucrurile nu prea mai sunt asa cum ar trebui sa fie, si stiu ca voua va cam plac asa.  Casatorii de proba,  te muti cu prietenul cand ai 17 ani, toate nebuniile astea.  Eu n-am o reteta pentru o relatie sanatoasa, insa stiu ca atunci cand el imi zice.. ca nu poate iesi in oras ca i-a promis „femeii” ca iese cu ea, dar poate „o expediaza mai repede acasa” si atunci iese, atunci stiu ca ceva nu-i bine acolo.  Cand fata povesteste despre cat de fain e prietenul ei pentru ca in fiecare zi el ii cumpara cate ceva, o haina, un lantisor, o plimba cu masina, etc.. atunci stiu ca si acolo ceva e in neregula.  Cand practic la baza relatiei sta egoismul („ce-mi iese mie de aici”), atunci pot spune ca relatia aia e sortita esecului.

Nu, Robert nu-i prost ca s-a luptat. Eu nu-s fraier ca m-am luptat, chiar daca n-am reusit!  Noi am gasit ce am cautat si am luptat sa obtinem. Voi ati acceptat ce vi s-a oferit si incercati sa va multumiti cu ce-ati primit.  Care varianta e mai buna?

PS: acum sariti cu pietrele! :))

20 responses to “Un fel de love story

Lasă un răspuns

