Un multumesc.. dupa 1 an

Publicat pe

Da domnle, un an de la primul articol. Un an de la inaugurarea blogului. Azi.
Statistic vorbind, nu stiu daca 83000 de vizite si 2140 de comentarii inseamna mult sau putin. Nu stiu daca faptul ca sunt in primii 500 din Zelist ar trebui sa conteze cumva. Nu stiu daca 234 de postari e acceptabil pentru un an. Nu stiu daca e asa important faptul ca au ajuns pe aici oameni din toate judetele Romaniei, din majoritatea tarilor din Europa, din majoritatea statelor din SUA, din majoritatea statelor din Asia.. Probabil multi dintre strainii astia nu stiau o boaba de romana.
Cred ca cel mai mult conteaza efectul care l-am avut asupra oamenilor. Eu NU vreau sa cred ca in articolele mele s-a vazut un om frustrat care a cautat o metoda de a-si impartasi din frustrari si din nemultumiri. Nu vreau sa cred ca am un blog comercial unde scriu ce vor oamenii sa citeasca. Nu vreau sa cred ca mi-am compromis integritatea in vreun articol doar de dragul de a ma face remarcat. Vreau sa cred prin ceea ce am scris am provocat oamenii sa gandeasca. Vreau sa cred ca prin ceea ce inca scriu oamenii sunt incurajati sau provocati; provocati nu la revolta, ci provocati sa faca lucrurile cat mai bine. Vreau sa incerc sa fiu un exemplu de om care-si depaseste conditia care incearca soarta sa o impuna si care sa provoace si pe ceilalti sa faca la fel.
Ce beneficii am avut din blog? Bani? N-a fost scopul meu asta, insa cand au venit, evident ca nu i-am refuzat. Doua din beneficiile cele mai mari sunt in primul rand faptul ca am fost provocat sa gandesc, sa observ, fapt care mi-a impus sa renunt la prejudecati si sa fiu mai open-minded. In al doilea rand am cunoscut oameni care mi-au ramas prieteni. Bloggeri sau nebloggeri, oameni faini de la care am avut ce invata. Cand ma gandesc la ce am realizat in 2009, oricat de naiv sau copilaresc ar suna, consider ca blogul asta e una din realizarile mari. Consider ca a fost si este o investitie buna.

Faptul ca voi cititi, ma incurajeaza. Ma bucur sa stiu ca prietenii de acasa ma citesc. Ma bucur sa stiu ca si colegii de serviciu citesc ceea ce scriu. Ma bucur sa stiu ca multe persoane din blogosfera ma citesc. Ma bucur pentru cei pe care nu-i cunosc si care citesc ce scriu. Voi ma incurajati. Voi ma provocati. Multumesc.

PS: stiu ca de mult tot spun ca am sa trec pe .ro si sper sa trec cat mai curand. pana una alta, multumim si wordpress pentru platforma gratuita🙂

32 de gânduri despre „Un multumesc.. dupa 1 an

    Delia Filip a spus:
    Februarie 3, 2010 la 9:15 am

    hepi barsdei!

    sssfinxxx a spus:
    Februarie 3, 2010 la 9:15 am

    bravo tinere😀
    lasa ca si eu zic ca trec pe domeniu si tot la wordpress raman😉

    klubbingman a spus:
    Februarie 3, 2010 la 9:15 am

    dude, sa-ti traiasca blogul multi ani!🙂

    Alin Cristea a spus:
    Februarie 3, 2010 la 9:17 am

    La mulți ani!

    Andy Mihail a spus:
    Februarie 3, 2010 la 9:19 am

    La multi ani inainte si mult succes in continuare cu scrisul.

    Andrei a spus:
    Februarie 3, 2010 la 9:24 am

    Sa traiesti , sa traim !

      ionut andrisan a răspuns:
      Februarie 3, 2010 la 9:30 am

      da s-o facem bine macar ;))

    Crok a spus:
    Februarie 3, 2010 la 9:28 am

    La cati mai multi ani alaturi de blog.Si crede-ma ca mai mult conteaza efectul asupra cititorilor tai.Ce daca nu erai in top 500 zelist?Ce daca nu aveai 83000 vizite?Conteaza ideeile pe care le-ai transmis prin intermediul articolelor tale.
    Multa bafta in continuare:P

      ionut andrisan a răspuns:
      Februarie 3, 2010 la 9:30 am

      multumesc cristi

    gabimacovei a spus:
    Februarie 3, 2010 la 9:34 am

    „compromis integritatea”…:|

    Ovi a spus:
    Februarie 3, 2010 la 9:40 am

    sa cresti mai mare…

    Aurelian a spus:
    Februarie 3, 2010 la 10:23 am

    La multi ani!

    colaholicu a spus:
    Februarie 3, 2010 la 10:23 am

    cand dai de baut? :))

      ionut andrisan a răspuns:
      Februarie 3, 2010 la 10:57 am

      tu nu bei ca esti insarcinata :))

    Mariana a spus:
    Februarie 3, 2010 la 10:52 am

    Felicitari si La multi ani!

    Law a spus:
    Februarie 3, 2010 la 11:23 am

    – Un Multumesc din partea mea ca exista blogul tau. Nu intru zilnic dar multe articole sunt interesante. PS: Altfel n-aveam cum sa stiu ca existi!
    – Felicitari pentru perseverenta(1 an!!) e ceva pasiune depusa.
    – La multi ani! – sincer🙂
    – Bravo, ca ai rezistat tentatiei de a nu-ti face blog comercial.

      ionut andrisan a răspuns:
      Februarie 3, 2010 la 12:58 pm

      multumesc🙂

    petruburac a spus:
    Februarie 3, 2010 la 12:58 pm

    Ma bucur ca exista blogul tau si prin el si tu mi-ai daruit destul de multa intelepciune.

    Un dram de intelepciune face mai mult decat un sac de bani. Da tu sa ai in continuare un sac de intelepciune, si cu ea ai sa faci si bani destui.

      ionut andrisan a răspuns:
      Februarie 3, 2010 la 1:02 pm

      inseamna ca-mi esti dator cu mai mult decat un sac de bani :)) multumesc petrica

        petruburac a spus:
        Februarie 3, 2010 la 1:06 pm

        🙂

    vaxaly a spus:
    Februarie 3, 2010 la 1:21 pm

    spor la scris, la scris frumos ma refer, la multi ani si toate alea.

      ionut andrisan a răspuns:
      Februarie 3, 2010 la 1:38 pm

      tenchiu

    Anda a spus:
    Februarie 3, 2010 la 1:25 pm

    La multi ani! (blogului tau)

    ionut andrisan a răspuns:
    Februarie 3, 2010 la 1:40 pm

    @Delia, @sssfinxxx, @klubbingman, @Alin, @Andy, @Ovi, @Aurelian, @Mariana, @Anda – Va multumesc

    Delia Filip a spus:
    Februarie 3, 2010 la 2:14 pm

    sa cresti tot mai mare in blogosfera!

    betuel hreniuc a spus:
    Februarie 3, 2010 la 4:27 pm

    love you…

    STAR a spus:
    Februarie 3, 2010 la 10:11 pm

    Happy Birthday :))

    somerio a spus:
    Februarie 4, 2010 la 2:10 pm

    La cat mai multe articole, la cat mai multi ani si la cat mai multe sfaturi bune… asa cum le dai tu de obicei.

    La multi ani blogului tau si mult succes in continuare…

      ionut andrisan a răspuns:
      Februarie 4, 2010 la 2:31 pm

      multumesc ionele🙂

    corneliurotar a spus:
    Februarie 4, 2010 la 9:17 pm

    Felicitări pentru „un an” şi la mai multe postări…mie îmi place cum postezi şi treag nădejde că o faci mai departe…
    „La mulţi ani” şi cât mai multe postări

      ionut andrisan a răspuns:
      Februarie 4, 2010 la 10:33 pm

      multumesc🙂

    simona a spus:
    Aprilie 10, 2010 la 2:36 pm

    chiar e o investitie buna🙂
    continua !

Lasă un răspuns

