Timpul si invatatul

Publicat pe

Exista un timp bun cand ai chef de invatat? Cand?

6 gânduri despre „Timpul si invatatul

    eu a spus:
    Ianuarie 30, 2010 la 9:14 pm

    cand mai sunt cateva ore pana la examen…e un chef impus:))

    petruburac a spus:
    Ianuarie 30, 2010 la 10:03 pm

    Probabil atunci cand nu ai de invatat, adica nu iti este obligatoriu.

    Sincer, eu de felul meu, am fost tare curios la scoala sa stiu multe la multe obiecte. Am fost invatat toate capitalele lumii la Geografie fara sa ne ceara cineva asta…Mergeam la cerc de chimie de placere…

    Dar cand veneau tezele, ma apuca o lene…oioi…

    i4ever a spus:
    Ianuarie 31, 2010 la 2:12 pm

    Ai primit o leapsa…

      ionut andrisan a răspuns:
      Ianuarie 31, 2010 la 8:54 pm

      mersi ca te-ai gandit si la mine, dar nu cred ca am sa dau curs invitatiei tale … e putin cam personala leapsa.. no offence

    Bogdan a spus:
    Ianuarie 31, 2010 la 11:45 pm

    Am avut un chef teribil sa acord mai multa atentie scolii atunci cand am terminat liceul si am realizat ca nu am ce face cu el :|…

      ionut andrisan a răspuns:
      Februarie 1, 2010 la 8:01 am

      that’s sad

Lasă un răspuns

