Identitate.. blog

Andrei a remarcat ieri ca articolele ce le scriu incep sa devina ceva mai lipsite de substanta si nu-l contrazic.
Cornel imi spunea Duminica faptul ca nu se simte oboseala in articolele de pe blog, in conditiile in care toata saptamana trecuta am dormit mai putin de 20 de ore.
Petrica imi spunea ieri ca blogul meu e ca o gura de aer curat.

Eu stiu ca pe blog mi se simte pulsul si ca tot ce scriu e influentat direct de experientele personale. 

 Voi n-ati remarcat ca am scris o poezie dupa asa multa vreme? Nu stiti ca nu scriu poezii din imaginatie, ci le scriu doar in momentele in care inima bate foarte puternic, sau deloc?

Aud prea des parca faptul ca scriu misto. Nu ma mai incurajeaza vorbele astea.  Nu ma mai descurajeaza nici cand cineva imi spune ca ce-am scris e de 2 bani.  Cateodata chiar ma deranjeaza cand identitatea din online e mai puternica decat cea din offline. De fapt ma deranjeaza cand am 2 identitati -„artistu05” vs „ionut” .  Ziceti voi bloggerii astia mai remarcati. Care ar fi identitatea voastra daca v-ar disparea blogul?
Daca ai un blog integru unde scrii cum gandesti tu, nu copiezi nici un blogger A-list, unde scrii ce vrei tu si nu scrii pentru trafic, pozitie in zelist sau faima, atunci ai sa realizezi ca de fapt blogul ala nu-i un second life unde incerci sa fii altfel, sa domini si sa fii rau, sa fii tot ceea ce nu esti in viata sociala, ci mai degraba blogul  exprima in cuvinte, indirect, ceea ce esti.

Sau nu-i asa?


8 responses to “Identitate.. blog

Lasă un răspuns

