Windows basic

Intr-adevar, mi-am instalat ieri windows 7 si merge brici. Se misca mai repede decat xp-ul, are grafica mai misto,  isi cauta si isi instaleaza singur programele care ii trebuie (cu permisiunea ta evident).  Merita.  Daca ar fi si stabil asa cum e la inceput tare bine ar fi.  Ma gandeam sa creez o lista cu programe care trebuie instalate imediat dupa ce iti instalezi windowsul. Uite cum arata la mine:

– windows
– drivere
– nod32 (antivirus)
– mozilla (internet browsing) – freeware
– yahoo messenger (chat) – freeware
– twhirl (microblogging) – freeware
– microsoft office (- util – eu am sa trec pe 2010)
– gom player (pentru video) – freeware
– itunes (pentru audio) – freeware
– utorrent (torente) – freeware
– arcsoft photostudio (editare foto – basic)
– soundforge (recording + editare sunet)
– adobe reader ( citire pdf) –freeware
– power iso ( deschidere imagini dvd) – freeware

De obicei prefer sa scot programele de pe siteurile lor oficiale pentru ca sunt ceva mai bine securizate .  
Cam astea sunt basic la mine.  Aveti alternative cu programe mai bune?


27 responses to “Windows basic

  • alex

    Winamp
    Google chrome
    MTorrent
    DC++

  • Ovi

    avc core codec…ca sa vezi HD-uri de 20 Gb…:) 1080i

  • Liviu

    Sal,
    Pai ar mai trebui un arhivator/dezarhivator bun.

  • Ovi

    XP e sistemul de care ai nevoie ca sa rulezi orice. in urmatorii 7-8 ani nu o sa apara decat XP-uri cu skinuri frumoase.

    noi pe aici-si acasa- avem XP sp3…rulz..:)

    • ionut andrisan

      eu zic ca w7 bate xp-ul – windows 8 se definitiveaza si windows 9 e deja concept.. deci xp-ul zic ca in urmatorii 3-4 ani o sa fie cum e acum w98

  • Mihai Pintilie

    Winamp
    Nero
    Google Chrome
    TweetDeck
    Picasa
    X-Lite
    ACD Systems

  • mariusbardan

    Parerea mea:
    scapa de adobe si treci pe foxit reader.
    gom poti sa-l inlocuiesti lejer cu un KMPlayer (are propriile lui codecuri + 300% boost up pentru sunet).
    iar la momentul de fata, desi mai are ceva probleme cu tab-urile, iti recomand Safari ca si browser – cel mai rapid 😉
    a, si este office varianta gratuita in caz de doresti sa-l piratezi :-„

  • petruburac

    OpenOffice in loc de Microsoft Office – avantaje: gratuit,poti crea PDF doar printr-un buton, poti crea si fisiere pentru Microsoft Office: .doc, .xls, .ppt

    Chrome folosesc deja de cateva luni si se misca si mai repede si s-a blocat de mult mai putine ori ca si Firefox.

    Arhivator – recomand IzArc – are si varianta in romaneste si se misca foarte bine

    Skype – sonor mult mai mult la voice chat

    AVG – antivirus foarte bun si gratuit

    daca ai ceva bani iti recomand Norton 360 – suita de securitate+optimizare. Il folosesc de aproape 1 an si e programul ce-mi tine Windows-ul Vista functional si rapid in acelasi timp. Cu 80$ iei 3 licente pentru 1 an de zile.

    IrfanView pentru vizualizat imagini: gratuit, se misca multa mai rapid ca vizualizatorul din Windows si are si cateva chestii f. utile de editat imagini.

    VLC Media Player – cel mai bun player pentru video. Are codec-urile integrate in el.

    Down2Home – un program gratuit cu care vezi viteza de Download/Upload.

  • iosif

    Avira Free – antivirus
    Ashampoo Burn Studio 2010 – ardere DVD-uri(vreau sa zic ca e bun)
    Microsoft Office 2007/2010(openOffice e slab)
    RevoUninstaller – de dezinstalat programe(e super bun)
    The KMPlayer – filme, chiar si muzica daca stii cum sa-l aranjezi & VLC Media Player
    Windows Media Player – muzica
    PowerIso/Daemon Tools – imagini
    Firefox, Chrome, Opera, Safari, Internet Explorer(cam in ordinea asta ti le recomand)
    Adobe Reader e bun
    uTorrent – torente
    ApexDC++ – pc2pc
    WinRar
    si… worms 3d ca sa mai pierzi cate oleaca din timp.
    _____________________________________________________
    Eu astea le folosesc si astea ti le recomand.

    @petruburac – daca eu am multi prieteni care folosesc messenger, atunci folosesc messenger. Recomanddarea cu skype-ul e inutila. App, poate nu ti-ai instalat inca messenger 10; cel putin video chat-ul e fantastic fata de versiunile anterioare.
    _____________________________________________________
    No, si daca face cumva si programare web atunci iti cam asa:
    Notepad++
    DreamWeaver CS4
    Zendstudio(compilator PHP)
    NetServer
    MySQL Front
    si bineinteles, toate browserele care ti le-am aratat mai sus, daca vrei sa faci un site bun.

  • iosif

    p.s.: iarta-mi toate greselile gramaticale de pe acolo.

  • petruburac

    @iosif – yahoo messenger e mai subinteles decat toate programele alea, de asta nu l-am mentionat….:)

    Skype ofera calitate pentru voce la o conexiune slaba de internet de asta l-am recomandat. Yahoo messenger in schimb cere banda destul de larga pentru voce.

  • ovidiu brother

    error repair (freeware), iti repara erorile si comcomitent iti freaca tot windowsul:P

  • vaxaly

    ai webcam incorporat in laptop? (daca da, cum te-ai descurcat cu instalarea lui?)

  • Bogdan IT "Achmed"

    sunt pro windows cu licenta si credeti ma ca merita toti banii am facut test in tre win7 cracuit si wind7 licentiat si ghiciti ce surprins am ramas cand chiar am vz ca functioneaza toate tampeniile alea online. se repara singur isi face updateuri la drivere singur si asta deoarece in curand toti producatorii de drivere vor depozita drivere si updateurile prin sistemul microsoft de updatare si asta functioneaza doar dak ai win original . o sa fie o vreme grea ptr hakeri dar am incredere in resursele oamenilor :))

  • Bogdan IT "Achmed"

    inca o chestie daca aveti drivere incompatibile si avetio win7 licentiat trimiteti un mail cu problema la drivere si ghici ce primiti link de la suport tehnic cu drivere special facute ptr laptopul/pcul dumneavoastra am ramas impresionat cand am testat si aceasta faza 🙂

Lasă un răspuns

