De exemplu, azi.. ?

Posted on

De exemplu, azi am al doilea examen. Tot de exemplu azi, daca adun toate orele dormite in ultimele 4 nopti cred ca se fac undeva la maxim 10 ore. De exemplu, azi am baut jumatate de pahar de cafea, eu care nici macar nu fumez.. dapoi cafea..  De exemplu, azi e iarna si e frumos afara.  De exemplu, azi vreau sa-mi fac treaba mai bine decat de obicei la serviciu. De exemplu, azi vreau sa socializez mai bine decat de obicei cu prietenii. De exemplu, azi sunt optimist. Tot de exemplu, azi vreau sa fiu fericit. De exemplu, azi e diferit. De exemplu, azi pot spune ca sunt fericit!  De exemplu, azi e prea fain si sper sa treaca pe cat se poate de lent ziua. De exemplu, azi multumesc lui Dumnezeu pentru azi! De exemplu azi.. azi vreau sa traiesc!

Voi?

7 thoughts on “De exemplu, azi.. ?

    Andrei said:
    Ianuarie 20, 2010 la 9:03 am

    de exemplu…

    Ovi said:
    Ianuarie 20, 2010 la 9:04 am

    sa fiu sanatos

    Anda said:
    Ianuarie 20, 2010 la 9:53 am

    N-am prea inteles faza cu cafeaua :)) Cafeaua e sanatoasa😀 O cana de cafea pe zi e chiar recomandata.

      ionut andrisan responded:
      Ianuarie 20, 2010 la 9:55 am

      :)) eu prefer ceaiul – cafea beau doar cand sunt foarte obosit si nu-mi pot permite o ora de somn

    petruburac said:
    Ianuarie 20, 2010 la 10:22 am

    De exemplu eu am mers la spital sa iau reteta de insulina pentru tatal meu si unde de obicei era inghesuiala, ca vin din tot judetul Suceava, am intrat fara sa astept.

    N-am primit reteta pentru ca doctorita vrea sa-l vada pe tata dar nu-i bai.

    Pana sa ajung la spital am traversat orasul si pe langa zapada foarte frumoasa am vazut oamenii veseli. Si mai ales m-am bucurat sa vad parcurile unde se dadea zapada de pe alei. Le-am zis bucuros: Doamne ajuta! Ei au raspuns bucuros: Multumesc!

    Azi sunt bucuros.

      ionut andrisan responded:
      Ianuarie 20, 2010 la 10:29 am

      azi e altfel.. parca😀

    STAR said:
    Ianuarie 20, 2010 la 11:07 pm

    Eu vreau să trăiesc în fiecare zi😛

Lasă un răspuns

