Mi-a venit perioada

Posted on

Nu prea inteleg eu cum se invart stelele ca parca de fiecare data cand imi vine perioada asta, tot timpul trebuie sa apara tot felul de minuni care sa ma faca sa uit ca am multe de facut si care sa ma faca aproape sa-mi bag picioarele in ea de perioada. De exemplu ieri Paula m-a chemat la Borsa.  Clar ca as fi mers.  As fi mers poate daca nu eram in perioada. Dar nu pot. Nu pot pentru ca dupa calendar, maine e prima chestie din perioada asta, si is 14 chestii de toate. Miercuri e urmatoarea.  Acu incepe lumea sa ma cheme in oras, acum imi recomanda toti cele mai bune filme, acum am bani, acum trebuie sa ma concentrez si sa alerg mai mult la serviciu.  Ar trebui ca in perioada sa fie un timp de desocializare totala ca sa faci fata tuturor chestiilor de pe parcursul ei. Dar ti-ai gasit.. acum afli de conferinte misto, de intalniri, de plimbari, acu ai cel mai mult de munca, acu te cheama toti sa-i ajuti, acu te cheama toti la distractie… Si e perioada..Nu perioada aia ba!! ..  E perioada examenelor.. A inceput sesiunea!!

PS: va dati seama cat de serios sunt si cat chef am de invatat dupa natura articolului asta, nu?

12 thoughts on “Mi-a venit perioada

    Delia Filip said:
    Ianuarie 16, 2010 la 11:13 am

    e grav?

      ionut andrisan responded:
      Ianuarie 16, 2010 la 11:16 am

      prea grav!

    […] This post was mentioned on Twitter by Ana-Maria Iana and Ana-Maria Iana, ionut andrisan. ionut andrisan said: :)) mi-a venit perioada.. – http://artistu05.wordpress.com/2010/01/16/mi-a-venit-perioada/ […]

    Scurte de Duminica #47 « ☺ Crok's Blog™ said:
    Ianuarie 17, 2010 la 12:08 am

    […] la mana * Inocentul – Cum se agata o fata online – prima metoda * Ionut Andrisan – Mi-a venit perioada * Kaloo – Romani plecati in lume * Lungu Alin – Lasi scoala sa iti afecteze educatia ? […]

    Baiatul Ciudat said:
    Ianuarie 17, 2010 la 2:28 pm

    e naspa :))

      ionut andrisan responded:
      Ianuarie 18, 2010 la 8:06 am

      stii senzatia, nu? :))

    Grim_Cris said:
    Ianuarie 17, 2010 la 6:09 pm

    Te-am citit din reader si acolo nu aparea autorul. Credeam ca e un guest post sau ceva de genul. Ma gandeam eu cum ai fi putut posta un articol in care sa spui ca ti-a venit perioada. La un moment dat, cand am vazut ca e prima chestie dintr-o serie de 14, m-am pierdut.

    Pana la sfarsit m-am chinuit sa-mi dau seama despre ce e vorba :))

      ionut andrisan responded:
      Ianuarie 17, 2010 la 9:04 pm

      :)) fiecare cu perioadele lui :))

    qaswed said:
    Ianuarie 17, 2010 la 7:46 pm

    ai bani?;)):))) hai la noi!!

      ionut andrisan responded:
      Ianuarie 17, 2010 la 9:04 pm

      tinerii din ziua de azi.. numai dupa bani umbla! :))

    conea said:
    Ianuarie 17, 2010 la 8:26 pm

    dus esti varule :))
    is alaturi de tine…periodam impreuna =))

    Mi-a venit perioada ( 2 ) « Biscuim Măria Ta! said:
    Iunie 4, 2010 la 10:35 am

    […] idee, atunci am s-o scriu aici. Pana atunci lipesc din nou pe usa semnul: ” Nu deranjati! Mi-a venit perioada! […]

Lasă un răspuns

