Trece si azi..

Nici macar nu seamana sentimentul  ala pe care-l aveam cand ma intorceam la scoala dupa vacanta cu sentimentul care-l am acum cand ma intorc la serviciu dupa o lunga pauza de 2 saptamani.  E deprimant biroul.  A fost aiurea drumul de la Suceava pana in Bucuresti. Un tren plin. Multa galagie, multa foiala, exact zgomotul de fundal care sa-mi atraga atentia de la gandurile mele.  Cand am ajuns in Bucuresti mi-am pus castile in urechi si le-am dat la maxim. Nu voiam sa aud masini, nu voiam sa aud galagie, nu voiam capitala. 

 Nu.. Nu-i vina orasului si nu-i vina serviciului.  Azi e doar ziua aia cand trebuie sa ma acomodez din nou, cand trebuie sa imi intru in ritm pentru activitatile care ma asteapta anul asta. Nimic tragic.

Trece si azi..


8 responses to “Trece si azi..

Lasă un răspuns

