Tradat

Azi a venit Leo in fuga la mine sa sun repede la 112. Dupa aia imi zice ca de fapt nu la 112, ci la protectia animalelor. Am crezut ca a vazut pe cineva lovind o pisica ceva. Cand colo, un caine era cazut intr-un canal de vreun metru jumatate si nu putea iesi de acolo. Conform declaratiilor lui Alex, prietenul lui Leo, cainele era acolo de vreo 3 zile. Cand il vedeam acolo cazut ma gandeam sa sun la 112, dar aveam o presimtire ca o sa ma injure aia. Chiar is curios. M-ar baga cineva in seama pentru un caine vagabond cazut intr-un canal?
Ei bine, cainele ala din cate vedeam se misca destul de greu. M-am bagat in canal, m-am oprit incetul langa el. A inceput sa maraie. Nu avea incredere in mine. A sarit sa ma muste. Cand a intors capul sa ma muste am observat ca mai avea doar vreo 2 dinti intregi, restul erau rupti. Un ochi era complet alb. Vedea doar cu celalalt. Se vedea clar ca fusese batut bine si aruncat in canal. Atunci am inteles de ce nu avea incredere in mine cainele ala. M-am aplecat acolo si i-am lasat o bucata de paine. A mancat painea si cand am vrut sa ma aplec iar la el ca sa-l scot de acolo, a sarit din nou sa n furtuma ma muste. Mi-am dat seama ca nu putea avea incredere in mine cainele ala. Ii era frica. Ii era frica de oameni. Oamenii l-au batut. Oamenii l-au aruncat in canal si l-au lasat acolo 3 zile. In cele din urma, a venit tata de acasa cu un furtun, am reusit sa-l agatam cumva de furtun si l-am tras afara. Cum s-a vazut afara a luat-o la fuga. Era schiop, murdar, nu mai avea decat 2 dinti, cu un ochi nu mai vedea….

Exact ca sufletul unui om tradat de prietenii lui.. Un om caruia poti sa-i dai si sa-i faci ce vrei tu, ca el nu mai poate avea incredere in nimeni.
Oare am fost un prieten bun pentru prietenii mei?

imagine de pe flickr

26 responses to “Tradat

Lasă un răspuns

