Scrisoare

Vad ca-s la moda scrisorile catre Mos Craciun, insa, anul asta n-am sa fiu in trend. Am sa scriu o scrisorica lui Isus, pentru ca, pana la urma, El e eroul principal de Craciun si nu Mosu. Cel putin asa ar trebui sa fie. Asa ca,

Draga Isus,

Multumesc pentru vizita ta de acu 2000 de ani. Multumesc ca ai fost gata sa vezi pe pielea ta cum e sa traiesti pe Pamant si ai ales sa traiesti ca un om normal, fara pile, fara masini primite de la parinti, ci ai muncit si tu pentru mancare. Multumim pentru exemplul tau.
Stiu ca nu te-ai nascut de Craciun si nici nu stiu ce sa-ti urez de ziua ta. Ti-as ura La multi ani, dar ar fi ciudat, nu? Tu oricum traiesti vesnic. Doamne Isuse, sper ca anul care vine sa fiu mai cuminte, pentru ca probabil asta e cel mai frumos cadou care as putea sa ti-l fac de ziua ta. Stiu ca anul asta n-am fost asa cuminte si nu merit nimic. Oricum, nu prea inteleg eu treaba asta. Daca e ziua ta, de ce ar trebui sa primeasca toti oamenii cadouri, toti in afara de tine. Stiu ca deja te-ai obisnuit cu cantecele alea dedicate tie cu „de ziua ta iti dau inima mea”.. si multa vorba goala. Doamne Isuse eu n-am ce cadou sa-ti fac si nu pentru ca sunt sarac si nici pentru ca tu ai de toate si n-ai nevoie de nimic. Tot ce pot sa zic anul asta de ziua ta e multumesc pentru ca imi esti prieten, multumesc pentru inca un an de prietenie.
De ziua ta, eu nu vreau nimic. De ziua ta sper sa te bucuri. Sa te bucuri si de mine si de restul lumii.
Sper ca pana la urma sa-mi vina vreo idee de cadou si pentru tine. Pana atunci, tu sa stii sigur ca sunt prietenul tau, ca te iubesc si ca apreciez prietenia ta.

Al tau, cel mai bun prieten,
Ionut


15 responses to “Scrisoare

Lasă un răspuns

