O zi la Dorna

Posted on

Sunt treaz de 18 ore si mi se inchid ochii de somn. Am fost azi la schi la Vatra Dornei.  Preturile nu-s chiar mici, dar nici exagerat de mari – 40 de lei echipamentul de schi pe o zi ( eu am negociat la 35), 10 lei telescaunul , teleschiul 3 lei pana la jumatate si  4 lei pana la capat.  M-a costat cam 100 de lei ziua de azi – drum+echipamente+mancare.  Acceptabil zic eu, mai ales ca zile ca astea vin o data in an. .. Ce sa-i faci.. avem responsabilitati de acu.. scoala, serviciu,  profitam si noi de zilele de vacanta cat putem😀

Poze inca n-am. Azi a fost prima zi in care am simtit ca sunt in vacanta..  La cat mai multe ;;)

8 thoughts on “O zi la Dorna

    Claudiu Savu said:
    Decembrie 23, 2009 la 12:46 am

    In primul rand multumesc pentru adaugarea in blogroll, te-am adaugat si eu. Distractie placuta in vacanta si bucura-te la maxim de tot ce iti ofera vacanta si de fiecare secunda din timpul disponibil pentru ca urmeaza un an foarte greu. Numai bine !

      ionut andrisan responded:
      Decembrie 23, 2009 la 12:06 pm

      merci

    somerio said:
    Decembrie 23, 2009 la 1:33 pm

    si eu am fost sambata la snowboarding… dar eu m-am dus in poiana, pe bradul.

    Foarte misto a fost… m-am distrat de minune… vremea a fost perfecta, partia acceptabila… iar preturile la mancare EXAGERATE rau de tot !

      ionut andrisan responded:
      Decembrie 23, 2009 la 1:38 pm

      hoho.. sa vezi ce buna e branza topita din alimentara :))

    ştrumfiţa cu eşarfă said:
    Decembrie 24, 2009 la 2:34 pm

    Un batranel cu chip drag
    A aparut la tine in prag,
    Sa nu-l gonesti ,e Mos Craciun
    Si iti aduce un an mai bun !
    Sfanta seara de Craciun,
    Langa brad si langa foc
    Sa iti aduca mult noroc!

    cu drag, strumfita cu esarfa ei colorata (www.questioare.com)

      ionut andrisan responded:
      Decembrie 24, 2009 la 5:10 pm

      multumesc strumfito🙂

    Paul Gabor said:
    Decembrie 24, 2009 la 4:55 pm

    Un an cat mai bun, Ionut… La Multi Ani!

      ionut andrisan responded:
      Decembrie 24, 2009 la 5:11 pm

      multumesc paul – la fel iti doresc si tie🙂

Lasă un răspuns

