Program de sarbatori

S-o dau in spam?  Ma bate gandul la un articol de tip spam, de-ala tipic de Craciun cu familie, cu Mos Craciun, cu dorinte, si-asa mai departe. Promit sa scriu un articol de tipul ala pana la Craciun.
In 5 ore intru oficial in vacanta de iarna. Anul asta e misto ca e zapada, asa ca, poate prind niste ture bune cu sania. Pentru schi ma pastrez pentru februarie. Asa ca..
Cel mai probabil, marti am sa fiu in Suceava. Nu mi-am programat mai nimic pentru perioada dinainte de Craciun. As merge la patinoar de 2-3 ori, poate un twitmeet daca se va organiza, poate un sanius ceva.. asa ca in vacanta. Cu colinda probabil ca am sa merg, insa nu stiu cu cine inca. Invitatii vin din mai multe locuri. As merge cu colinda pana pe la un 12-1 apoi m-ar tenta un party ceva. De Craciun, normal, am sa merg la biserica. Intre Craciun si Anul Nou e posibila o excursie de-o zi la Iasi, apoi, de anul nou, mult asteptata excursie la Pojorita, unde ne vom da cu camerele de tractor de pe deal, unde vom face focul la soba, unde ne vom distra la maxim 3 zile aproape. Anul asta nu merg cu mascatii. :))
In tot timpul asta sper sa ma intalnesc cu cei mai multi dintre prietenii mei. O sa fie niste sarbatori tare faine anul asta.

PS:  Ba!  Pregatiti banii de rev ca ne asteapta omu de atata vreme.  :))

sursa imagine:  www.dreamstime.com


6 responses to “Program de sarbatori

Lasă un răspuns

