Un cadou de Craciun

Publicat pe Actualizat pe

Asa, acu hai sa o facem pe profesionistii iar in ceea ce priveste cadourile.  Am facut un sondaj, nu tare multe voturi, insa voturi importante. Hai sa zic intai de ce conteaza mai mult sondajul meu facut la 80 de oameni si nu cel al unui centru de statistica facut la 8000 de oameni. Cred ca e evident. La sondajul meu au raspuns oamenii din anturajul meu, prietenii mei, oamenii carora le fac eu cadouri. Asa ca, am aflat direct de la ei ce cadouri prefera.  Nu-mi retrag cuvintele din articolul trecut despre cadouri , insa, am sa incerc sa fiu putin mai open minded. 

Sincer, oarecum ma surpind rezultatele sondajului.  Ma asteptam sa fie mai apreciate plicurile cu bani, ma asteptam sa fie mai apreciate florile. Asa, sa vorbim putin despre cadourile de Craciun.  Am facut un mic research pe internet sa vad cam ce se recomanda si ce nu se recomanda de Craciun.    In prima faza eram putin sceptic, dar, apoi, dupa ce am vazut rezultatele sondajului am decis sa nu mai fiu asa comunist. Asa ca..

De Craciun nu recomand plicuri cu bani decat in familie daca e cazul (si nu, prietena nu-i familie) De Craciun nu recomand cani pe care sa scrie Mere Xmaz. De Craciun nu recomand nici macar florile.  De Craciun biletele la concert si cinele romantice nu sunt considerate cadouri ci mai degraba niste lucruri care vin natural in perioada asta.

Recomand de Craciun: o carte buna, o bluzita, un fular, manusi, sau, un ceas sau o bijuterie faina.  Pentru copii o jucarie merge perfect, sau o consola ceva. Copiii nu apreciaza hainele si nici cartile.  

Nu, nu e o perioada cand trebuie sa fim mai buni, mai atenti. Mai buni si mai atenti trebuie sa fim tot timpul nu doar de Craciun, insa, daca perioada asta e un pretext sa ne schimbam putin din atitudine, atunci profitam si de asta.   E frumos sa dai un cadou de Craciun. Cand eram copil asteptam tot anul perioada asta. Stiam ca trebuie sa primesc ceva.  Mi-e ciuda cand vad ca oamenii se schimba intr-un mod ciudat. In loc sa dai o jucarie unui copil, nu ii dai nimic sau ii dai ceva ce esti dator sa-i asiguri ca si parinte.  In loc sa dai un cadou dragut prietenei tale, ii cumperi  un bici din sex-shop pentru ca ti se pare mai funny.  In loc sa-i dai o carte sorei tale, nu-i cumperi nimic, ca oricum nici ea nu-ti cumpara. N-are bani.    

Cadoul NU inseamna comert. Nu dai din bun simt pentru ca si tu ai primit. Nu dai  ca sa primesti inapoi. Dai pentru  in semn de apreciere, de dragoste fata de acea persoana.  Poate ca anul asta e un an bun sa-ti arati aprecierea… Chiar daca-i criza.

PS:  ideile si recomandarile alea de cadouri reprezinta parerea mea subiectiva

8 gânduri despre „Un cadou de Craciun

    petruburac a spus:
    Decembrie 16, 2009 la 11:31 am

    Imi place parerea ta „subiectiva”, pentru ca ma gandesc ca se apropie de obiectivitatea momentului.

      ionut andrisan a răspuns:
      Decembrie 16, 2009 la 1:56 pm

      inseamna ca ai de scos bani de la ciorap si de mers la cumparaturi ;))

    Raducanu Gabriel Ionut a spus:
    Decembrie 16, 2009 la 1:33 pm

    te-am adaugagt si eu la blogroll🙂

      ionut andrisan a răspuns:
      Decembrie 16, 2009 la 1:55 pm

      multumesc

    Adrian a spus:
    Decembrie 16, 2009 la 4:39 pm

    Nu-mi place sa primesc, imi place sa ofer, in ce categorie intra asta?:)

      ionut andrisan a răspuns:
      Decembrie 16, 2009 la 9:01 pm

      poi, oricum articolul era dedicat celor care vor sa dea cadouri, nu sa primeasca :))

    krossfire a spus:
    Decembrie 16, 2009 la 9:47 pm

    Dude ! Unde e ”tech gifts”🙂 ?

      ionut andrisan a răspuns:
      Decembrie 16, 2009 la 11:34 pm

      ahh… am omis alea in sondaj.. nu stiu unde mi-a fost capul..

Lasă un răspuns

