Batista cu gloante a lu' bunica

Eram, nu mai stiu cu cine la un local de-ala cu autoservire in Bucuresti. Comand eu mancarea, dau sa platesc, scot din portofel o bancnota de 50 de lei si o intind vanzatoarei. Aia se uita la mine cu spranceana ridicata si imi zice in greata ” si tu de unde vrei sa-ti dau rest? du-te si schimba-ti banii” . Ii zic la revedere si dau sa plec.  Aia striga dupa mine sa vin inapoi ca de fapt are sa-mi dea rest, da na, avea si ea nevoie de niste bani schimbati.

Zilele trecute am patit-o iar, in alta parte, putin mai civilizat de data asta.  Imi comand doua gogosi, ii dau 100 de lei, si imi spune ca n-are sa-mi dea rest.  Eu ma caut prin ciorap sa vad daca n-am marunt, si ma pregateam sa-mi iau banii si sa plec. Se cauta si tanti prin ciorap si pana la urma gaseste teancul de 10 lei de unde avea sa-mi dea rest si la o bancnota de 1000 de lei daca ar fi existat.

Eu is mic asa si nu prea stiu cum merg treburile. Eu trebuie sa port batista cu gloantele de 10 bani a lu’ bunica la mine sau tanti trebuie sa se asigure ca-mi da restul?  Si daca tanti are rest si n-are chef sa mi-l dea, trebuie sa ma apuc eu sa caut non-stopuri sa ma milogesc de vanzatori sa-mi schimbe bani si sa-i dau bani exacti la tanti de la autoservire sau sa-mi bag picioarele si sa nu mai calc in viata mea in localul respectiv?


17 responses to “Batista cu gloante a lu' bunica

Lasă un răspuns

