Un Leu de 10 ani

Azi e o zi mare.

Imi amintesc asa bine, parca ieri era prima lui zi acasa. Afara era frig, era decembrie. In casa era cald. O caldura de-aia de soba.  Cand au venit acasa, mama il tinea in brate. Era asa linistit.

L-am vazut crescand. L-am auzit cand a gangurit prima data. L-am vazut cum a facut primii pasi. L-am auzit cum a zis primul cuvant.  Eram langa el cand a avut primul accident mai serios.   Eram acasa cand s-au luat de el vreo 10  colorati. M-am batut cu ei pentru el.  M-am dus la scoala cand a venit cu o vanataie pe gat capatata de la un coleg care a vazut prea multe filme si care incerca sa-l ia pe Leo de fraier.  Leo nu i-a permis, asa ca si-a luat bataie. Am avut eu grija si de smecherasul ala.  Cand s-a trezit cu o bucata de fier in picior, in cateva ore am ajuns exact la spitalul unde era, la 500 de km distanta.   Dupa asta, m-a sunat cand a ramas fara sabie.   Cand vin acasa, isi pune ceasul sa sune, ca nu cumva el sa doarma cand ajung eu. De multe ori ma astepta in drum, de dimineata la 7 pana pe la 8-9 cand ajungeam eu. Statea acolo si astepta sa vin.  Cand plec, de fiecare data vine sa ma conduca pana la masina si insista sa care si el din bagaj. O data mi-a carat si trolerul pana la masina :)) .  Stie si acum ca saptamana viitoare vin acasa. Ma asteapta..

E puternic ca un leu. Invatatoarea spune despre el ca e cel mai rau din clasa (energic as zice eu) si cel mai bun din clasa (destept evident).  Daca toti copiii mei ar fi ca el, as fi cel mai fericit.

Azi e o zi mare. Leo face 10 ani.   La mult ani Leo!

PS: am zis si va mai zic –Mai misto e sa ai frati!

11 responses to “Un Leu de 10 ani

Lasă un răspuns

