Stimati cetateni!

Publicat pe Actualizat pe

Oki. Inca o zi trebuie sa suport politica facuta de romanul de rand. Inca o zi de pareri de la toata lumea.  Sunt 2 lucruri la care se pricepe tot romanul: fotbal si politica. Azi e ziua pentru politica. Cred ca readerul meu va fi plin de articole despre prezidentiale, povesti de la vot, povesti de dupa vot, sondaje, comentarii, detalii, dosare penale, totul despre electoralele astea. E important pentru ca intr-o oarecare masura de alegerile astea depind urmatorii 5 ani ai nostri. 

Cert e ca a fost o campanie mizerabila, niste dezbateri facute ca pe mahala si o lipsa totala de profesionalism si diplomatie din partea ambilor candidati. Nu mai conteaza.  Probabil ca din cauza diferentei foarte mici de procent va fi putin scandal, presedintii nostri se vor acuza unii pe altii ca au fraudat alegerile, insa,  in cele din urma unul va trebui sa cedeze si vom avea si noi un presedinte.  Probabil ca urmeaza o perioada nu tocmai placuta pentru romani pentru ca asa se face peste tot – in perioada imediat urmatoare alegerilor se iau masurile nepopulare privind reforma.   Si mai sigur e ca noi ne continuam vietile, mergem in continuare la serviciu, platim in continuare facturi, dam in continuare spagi, incercam sa furam statul asa cum putem, ne dam cu parerea in continuare si ne adaptam in continuare la schimbatul de climat politic sau ne resemnam cu inca 5 ani de climat neschimbat. Lucrurile cele mai multe le schimbam noi, nu presedintele si problemele cele mai mari nu apar din clasa politica ci sunt rezultatul unei mentalitati bolnave de roman. Asa ca, din partea mea, fie ca va fi presedinte unu mai portocaliu sau unul mai rosu eu stiu ca lucrurile se vor schimba prea putin pentru ca de fapt, cea mai grea lupta a conducerii unui stat e lupta cu o mentalitate bolnava a cetatenilor. Degeaba avem presedinte bun daca noi continuam sa luam si sa dam spaga, daca noi astia mici continuam sa boram peturi in plina strada, daca noi romanii continuam asteptam sa ni se puna in plasa, daca noi romanii nu intelegem ca pentru a avea trebuie sa muncim, nu sa cersim sau sa furam. Astia suntem noi.. 

E luni, eu sunt la serviciu si mai mult decat la alegerile astea mi-e gandul la vacanta.  La Magic FM canta colinde. Pacat ca nu ninge. 

imagine preluata de pe – http://royshaff.files.wordpress.com

6 gânduri despre „Stimati cetateni!

    petruburac a spus:
    Decembrie 7, 2009 la 10:06 am

    Mda, ieri am fost alegatori de presedinte dupa ce 5 ani de zile am fost formatori(cei care formeaza) de presedinte. Am avut candidatii pentru care am muncit, ideologii hranite de noi si idealul nostru de campanie electorala.
    Ce am primit este investitia noastra!

    Ce vom primi in urmatorii 5 ani este tot investitia noastra.

    Osea 8:7a “Fiindcă au semănat vânt, vor secera furtună.”…cum ne descrie si Ambasadorul: http://ambasadorul.wordpress.com/2008/01/23/culegem-mai-mult-decat-am-semanat/

      ionut andrisan a răspuns:
      Decembrie 7, 2009 la 11:35 pm

      Si cum investesc eu intr-un presedinte bun? pur teoretic ce zici acolo

    Undeath a spus:
    Decembrie 7, 2009 la 2:54 pm

    fi-e ce-a fi :-J

    Cristi a spus:
    Decembrie 7, 2009 la 11:15 pm

    Salut vreau sa te rog sa-mi adaugi adresa asta la tine in lista de bloguri si cea veche care ii trecuta News sau seducatori…s-a o stergi ca mi-am schimbat adresa.
    multumesc:)

    Adresa noua–> http://informatiinews.blogspot.com

      ionut andrisan a răspuns:
      Decembrie 7, 2009 la 11:29 pm

      oki – am schimbat

Lasă un răspuns

