Abonament sau Cartela?

Publicat pe

Ei bine, azi s-a intamplat.  N-am crezut ca am sa mai fiu vreodata in situatia asta nasoala niciodata, pentru ca am mai fost si acu vreo 4 ani si am crezut ca mi-am invatat lectia.  Ce-am patit acu 4 ani?

Eram, nu stiu unde, cert e ca am vrut sa sun pe cineva.  Aveam vreo 5 dolari credit pe atunci, ca nu erau euro, si am dat si eu un telefon, ca tot omul. M-am lungit la vorba, si am ajuns sa discut ceva destul de important. La un moment dat aud in telefon un tic-tic-tic si magica propozitie: „ne pare rau creditul dumneavoastra este epuizat, va rugam reincarcati”. In mijlocul discutiei se intrerupe. De unde centi sa dai mesaj? Celalalt nu suna ca si el era pe zero, deci.. mi-am facut abonament urmatoare saptamana.

De atunci pana acum am tinut-o doar in abonamente. Normal ca de multe ori m-am intins la vorba si am platit mai mult, alte dati nu mi-am consumat nici minutele incluse, insa important e ca n-am stat niciodata cu stres ca n-am centi sa raspund la un mesaj sau sa dau un telefon.  Acum, cand mi-a expirat abonamentul de la cozmo, m-au sunat baietii sa negocieze cu mine. Asa o negociere de faina am purtat cu ei, ca ultima lor oferta era un alt abonament care puteam sa mi-l fac singur in orice magazin cozmo. Am refuzat politicos si am trecut pe cartela. 

Zilele astea am retrait experienta de acu multi ani. Mi s-a intrerupt telefonul cand imi era lumea mai draga. N-am putut sa-i raspund la mesaj lui Conea, lui Gabi,  si in momentul de fata nu mai pot da nici un telefon (decat daca reincarc, evident :)) ). 

 Concluzia e ca imi fac abonament iar si imi iau si un Nokia E63.  Stiu, E63-ul pe langa E71 e la masini ca X3-ul pe langa X5, insa e exact ceea ce imi trebuie mie.     Poi se poate sa n-avem un telefon cu internet la finele lui 2009?

10 gânduri despre „Abonament sau Cartela?

    Ovi a spus:
    Decembrie 3, 2009 la 10:58 am

    vezi ca azi ai 30 EUR reducere la orange…
    https://www.orange.ro/magazin-online/telefoane/nokia-e63
    e 69 eur cu ab

    Ovi a spus:
    Decembrie 3, 2009 la 11:03 am

    sau mai asteapta…poti plati cu bonuri cadou

    mariusbardan a spus:
    Decembrie 3, 2009 la 12:55 pm

    1. ma nu stiu ce te tot chinui tu cu cosmo. eu am scapat de abonamentul de la oranj si am acu o optiune pe prepay 1400 min&sms + 70 nationale cu 4E (ce-i drept doar in prima luna ca apoi e 6E).
    2. de unde mai ai bani si de telefon ba? :)) ti-au dat cehii banii?

      ionut andrisan a răspuns:
      Decembrie 3, 2009 la 2:20 pm

      ba, tu esti in orange world acolo si nu-ti trebuie smsuri si minute nationale.. la mine-i altcumfel aici.. oricum, pe cartela nu mai stau

    andadj a spus:
    Decembrie 3, 2009 la 12:57 pm

    Eu n-am avut niciodata cartela, nu stiu de ce, dar imi da impresia ca platesti mai mult. Eu am un abonament la Orange destul de bun (parca am vazut ceva afise ca a aparut iar), de un an n-am avut deloc cost suplimentar (am 1000 minute in retea, 50 nationale si 30 sms-uri).

      ionut andrisan a răspuns:
      Decembrie 3, 2009 la 2:22 pm

      nici sa nu-ti iei vreodata cartela :)) eu as plati abonament doar sa nu mai primesc spamuri prin sms :))

    Andreaa a spus:
    Decembrie 27, 2009 la 9:41 pm

    Si ce te faci daca oferta la cartela e mult mai buna decat abonamentul?!

      ionut andrisan a răspuns:
      Decembrie 27, 2009 la 11:25 pm

      m-am cam razgandit acu :))

        Andreaa a spus:
        Decembrie 28, 2009 la 11:21 pm

        Cum asa?
        Eu am vrut sa trec pe cartela la VF. Am sunat azi sa ma scoata de pe abonament, vroiam sa trec pe cartela cu optiunea 700minute 700SMS si 70 minute nationale cu 5euro. M-au convins sa raman pe abonament oferindu-mi toate astea la un abonament de 6euro.
        Daca insisti iti fac „oferte personalizate”. Dar nu stiu cum functioneaza astia de la Cosmote.
        Succes

        ionut andrisan a răspuns:
        Decembrie 28, 2009 la 11:57 pm

        asta-i ca eu nu insist. nu-mi place sa stau sa ma targuiesc cu ei – daca nu-mi fac o oferta acceptabila caut in ofertele altora :-??

Lasă un răspuns

