O lectie in 21 de ani

Cineva m-a intrebat candva care-i cel mai mare regret al meu.

La 4 ani cel mai mare regret al meu a fost ca am facut un copil de 3 ani sa planga.

La 6 ani cel mai mare regret al meu a fost ca a trebuit sa parasesc gradinita.

La 8 ani cel mai mare regret al meu a fost ca nu mi-am facut tema la citire si am luat primul 4 din viata mea.

La 10 ani am regretat ca am dat 15 mii atunci pe un suc pe o terasa in mamaia.

La 15 ani cel mai mare regret al meu a fost ca n-am continuat cu studierea muzicii si m-am dus la un liceu tehnic.. Chiar eram bun la muzica.

La 17 ani cel mai mare regret al meu a fost ca n-am continuat cu muzica.

La 18 ani cel mai mare regret al meu a fost ca n-am continuat cu studierea muzicii

La 19 ani tot inca imi parea rau dupa liceul de arta.

La 20 de ani cel mai mare regret al meu a fost ca am stricat o prietenie buna.

La 21 de ani am invatat ca regretele n-au ce cauta in viata mea. Am invatat ca acest „cum ar fi fost daca” e toxic pentru viata.    La 21 de ani am invatat  sa nu mai privesc inapoi. La 21 de ani am invatat sa traiesc fara regrete.

21 de ani mi-au trebuit sa invat asta.

Dau mai departe leapsa, sau cum s-o chema treaba asta urmatorilor: colaholicu , crok, conea, capshunik, marius bardan, petru burac si neamtu .
Deci – care-s regretele voastre din copilarie si pana acum?
PS: faceti va rog si un trackback cu raspunsul.. multumesc 🙂
PS2: ideea a fost a lui dAImon care va prelua deasemenea intrebarea

17 responses to “O lectie in 21 de ani

Lasă un răspuns

