Za reforma

Publicat pe

Se apropie campania electorala pentru reforma de la anul.  Nee. Nu vorbesc de politica. Vorbesc de campania electorala a ideilor si a planurilor aplicabile in 2010. Nu-i frumos sa lasam sa mearga totul de la sine. Trebuie si ceva planuri.

Intre 1-18 decembrie avem multa treaba si anume:

1. Review privitor la 2009 care va cuprinde:
a) investitiile facute
b) locurile vizitate
c) realizari si esecuri profesionale
d) realizari si esecuri personale
e) prieteni noi
f) bilantul financiar
g) evenimente la care am participat
h) lucruri pe care as fi putut sa le fac si nu le-am facut

2. Planificare pentru 2010:
a) planificare financiara
b) investitii pentru 2010
c) locuri de vizitat
d) lista cu evenimente la care vreau sa particip
e) calendar cu lucruri misto care vreau sa le fac
f) agenda

De ce toate astea? Pentru ca vreau sa invat din greseli, sa invat din experientele trecute, sa am o directie, sa nu simt ca trece viata pe langa mine si nu am realizat nimic. Anul 2009 a fost unul mult mai bun ca 2008 din cauza unui plan asemanator cu asta facut la finele lui 2008.
N-am sa ma tin de plan 100%, dar macar am un plan. Voi ce aveti? ;))

8 gânduri despre „Za reforma

    Gina a spus:
    Noiembrie 26, 2009 la 11:00 am

    Suna interesant ce spui tu aici, si e o idee care mi-a trecut prin gand dar niciodata nu am pus-o-n aplicare. Cred ca o sa o pun si eu in aplicare anul asta sa vad ce iese. Merci ca mi-ai reamintit.

      ionut andrisan a răspuns:
      Noiembrie 26, 2009 la 11:04 pm

      fac si eu ce pot ;))

    Gabriela Savitsky a spus:
    Noiembrie 26, 2009 la 7:10 pm

    Câtă parcimonie… Am trecut în revistă planurile tale şi mi-am dat seama că n-am mai făcut un bilanţ de foarte mult timp.🙂

      ionut andrisan a răspuns:
      Noiembrie 26, 2009 la 11:04 pm

      poate a venit cazul sa faci unul ;;)

    Orizonturi Eterne a spus:
    Noiembrie 26, 2009 la 8:04 pm

    review putem face… planuri mai greu

      ionut andrisan a răspuns:
      Noiembrie 26, 2009 la 11:04 pm

      nu neaparat.. ideea e sa vrei macar ;;)

    Cristi a spus:
    Noiembrie 26, 2009 la 8:22 pm

    hmm…sincer nu am nici un plan asa scris pe foaie,poate doar cateva ideii,,,ar trebui sa fie trecute pe o lista :-??

      ionut andrisan a răspuns:
      Noiembrie 26, 2009 la 11:03 pm

      eu unu asa am sa fac😀

Lasă un răspuns

