Distrugatorul de mituri – Icheia

Mai stiti emisiunea aia de la discovery cu aia care aratau ca daca suna telefonul in peco nu explodeaza nimic si ca o floare care asculta muzica rock se dezvolta mai bine decat una care asculta manele altfel de muzica? Ei bine, eu ieri am distrus un mit.

Stiti mitul ala conform caruia la icheia totul e ieftin si bun? Ei bine, ieri am distrus acest mit. Cum? Simplu. Am fost la icheia.  Mi-era foame asa ca m-am dus sa mananc la restaurantul lor. Ei bine, cartofi, doua bucati de pui, un suc, o paine, doua sosuri si o almonde. Scot porfofelul si scot „ieftin” din buzunar. 5 lei – nu merge. 7 lei – mai trebuie . 8 lei – ce-i cantina saracilor aici? 10 lei – da din cap dezaprobator. 12, 14, 16.. nimic.. S-a zis cu ieftineala .. nu 18, nici 19, ci 20 de lei.    Exact, 20 de lei..   E ieftin 20 de lei?

Am distrus si mitul asta.. Sa nu va mai aud!


19 responses to “Distrugatorul de mituri – Icheia

Lasă un răspuns

