Intrebare de 10 puncte

Mi-au respins astia de la banca overdraftul pentru ca nu-s casatorit. Mi-au promis in schimb, ca daca ma insor, imi dau overdraft.  Sa ma insor pentru banii aia?

Imediat mi-a zburat mintea la o anumita discutie cu care am avut-o cu mai multi baieti. Intrebarea mea e ..   Daca vrea o baba de 75 de ani, care are casa mare si masina faina, ai accepta? Ea in 1-2 ani da ortu popii si tu ramai cu averea.  Cei mai multi au zis ca ar face asta.  S-ar casatori pentru bani. 

Deci.. daca ar veni o baba ( in cazul in care esti baiat) sau un mos (in cazul in care esti fata), care dupa moaca lui arata ca mai are o basina si moare si ti-ar cere sa te casatoresti cu el/ea, iar dupa ce moare iti raman tie toate posesiunile lui, ai accepta?  Nu vorbim de cineva putred de bogat. Sa spunem ca are un logan si un apartament cu 2 camere intr-o zona medie.. de genul Crangasi… 

Ai accepta?

23 responses to “Intrebare de 10 puncte

  • Camil

    Eu zic sa se faca recrutari printre violatorii de babe

  • vasi

    se poate intampla ca mori tu asa dupa ce te-ai insurat cu respectiva si baba sau mosul ramane mai departe cu averea!si tu mori nesatisfacut…

  • Boolina

    hai sa o luam invers … te-ai insura cu o femeie inca „buna”(insa trecuta de varsta tineretii) care nu mai are absolut nimic( nu tu casa, nu tu bani …) … tu fiind plin de bani si stiind ca ea doar pt asta te vrea? ti-ai pierde ani din viata pt ce??? si ex meu nu e de genu Ashton Kutcher si Demi Moore ….
    si la ce ai scris tu acolo mie cel putin mi se pare HORROR … ce frate Grudge sau Wrong Turn? …

  • Ovi

    ca bine ca m-am insurat…

  • Adrian

    nici nu m-as gandi sa accept, nici in situatia in care ar avea o avere insemnata, ar fi clar nu:)

  • Neamtu'

    Neah, nu cred c-as face-o. Mama ma-sii de treaba, am si eu limitele mele, nu?

  • klubbingman

    ha ha :)) fiecare cu standardele lui, zic.
    eu NU m-as insura

  • flaiu

    asta ca sa ai cu mosu/baba o relatie bazata pe incredere si respect reciproc :)))
    oricat de disperat esti … tre’ sa ai si principii .. zic eu 🙂
    eu una nu as face asta … pentru absolut nimic in lume.

  • flaiu

    pi es – te pasioneaza gandul ? :)))
    ca am o tanti pe scara … numa’ buna :))

  • flaiu

    incerc sa scot afacere buna ;))

  • flavia

    stii cu riscul de a scarbosi lumea pe aici…. cu un picior in groapa, un mos tot se c#$%, se p@#$@% si se culca cu tine in pat seara, toate astea invaluite in miros de octogenar si pepto eventual, raspandit „discret” din toate rafturile, sertarasele si cutiile pe care le cara sau pe care te pune sa le cari. e usor sa spui „as face-o” fara sa iti imagiezi ce se intampla dupa usile inchise. eu n-am reusit sa ma impac nici cu un sef foarte in varsta si cu o personalitate mai arhaica (ma exprim elegant acum, da); am renuntat la un salariu exceptional cu cel mai larg zambet posibil. si apoi, orice experienta te schimba. asta cred ca te-ar imbatrani iremediabil. ti-ai vinde anii pe bani?
    Mai interesanta e ideea regasita in „propunere indecenta” (parca asa se numea filmul). Te-ai vinde pentru o noapte, pentru $1mil cand ai fi indragostit de altcineva?

  • andadj

    Auzisem acum cativa ani de un batran de 80 de ani care tocmai ramase vaduv. Sotia lui avusese 18 ani.

  • Pavel

    Nu , in niciun caz. Nu pot accepta asa ceva. Si mai e un lucru. Daca baba mai traieste 20 de ani?

  • leilana

    nu aş face asta niciodată. io nu agreez actul sexual dacă nu-s implicată sentimental – it makes me feel empty.
    mai e şi faza că mie nu prea îmi surâde măritişul ca atare, da’ asta este partea a doua.

  • somerio

    da dar in mai multe conditii

    1. locuim separat
    2. pana la inmormantare… nu ne vedem la fata decat daca are nevoie de ceva paine, apa etc
    3. daca cumva cade la pat si in 2 luni nu se curata… isi suporta singur/a cheltuielile cu intretinerea 🙂

    adica simplu… eu doar semnez certificatu’ de casatorie si primesc totul dupa ce moare… altfel NUUUUU

  • thorski

    Trebuie sa fi lovit la cutia de viteze, rau de tot, ca sa stai 2 ani cu o baba pentru un Logan si 2 camere in Crangasi.

  • dAImon

    Dac-ar fi sa gandesc pragmatic, as zice ca momentan timpul meu este in majoritate irosit, asa ca ce-ar fi acolo 3-5 ani irositi in plus? Insa la cercetare atenta, io zic ca neavand garantia ca omul moare, riscam ca tot eu sa ma enervez primul si sa plec.

    De fapt, asta e singurul motiv din care pica dictaturile. Pentru ca fiecare, in particular, vrea libertatea mai presus de orice.

  • Ioana

    Nici pentru un miliard de euro. Fiecare cu principiile lui…

  • Ned.Kelly

    Da cum sa nu frate m-as insura cu orice baba mi-ar iesii in cale si m-ar cere de barbat ….i-as face si copii daca mi-ar cere numai sa-mi lase mie mostenirea…problema e ca daca nu da ‘coltu’ asa repede cum spui tu 1-2 ani si ‘crapa’ dupa 10-12 ani?

Lasă un răspuns

