Copilul si durerea

Nu aseara. Aseara am adormit usor, cu toate ca atipisem vreo doua ore si la amiaza. Cred ca eram obosit. Cealalta seara. Stateam in pat.. adica pe saltea si ma uitam la pereti. Nu-i vedeam ca era intuneric.  Nu puteam adormi. Tuseam. Tuseam rau de tot.  Si, asa ca tot omul care n-are ce face, mi-am lasat mintea sa debiteze… 

O fi pneumonie? Parca niciodata n-am mai avut asa o tuse. (Simteam ca-mi scuip plamanii afara). Daca e pneumonie, atunci trebuie sa-mi iau concediu medical. Si ce fac cu trainingurile?  Ma internez in spital oare? Hm.. Sa ma duc la universitar? Am auzit ca-i nasol tare acolo, dar e Cosmin acolo si are el grija de mine. Nu spun nimanui daca ma internez. Nu-mi plac privirile alea dramatice. La ce bun sa-si faca lumea griji daca eu stiu ca am sa fiu bine? So daca afla? Oricum spaga nu dau. Deci nu dau spaga deloc! Sa vezi ce-i fac asistentei care imi cere spaga. Daca doctorul nu se ocupa de mine fac plangere la comisia medicilor. Eu mi-am facut datoria fata de ei. Imi platesc asigurarile. Statul nu si-a facut datoria fata de ei si nu-i vina mea. (ma incrunt)  Daca ma tin aia pana de sarbatori? S-o creada ei ca stau atat. Fug. Imi cumpar singur pastile, doar n-am sa stau 2 luni in spital…(imi revine zambetul) Ce comic.. N-am avut probleme cu sanatatea niciodata. Cand eram mic ma mai durea capul, dar am fost la sauna pana mi-a trecut. Am fost internat in spital o singura data cand am primit o minge drept in ochiul stang. Nu mai vedeam cu ochiul ala. Facuse hemoragie interna. N-a fost asa rau. Unde mi-e imunitatea? Anticorpii nu mai lupta? Nu merg in spital. Nu-mi plac spitalele…(o pauza .. ma apuca tusea iarasi..)   Oare au internet acolo? Cum am sa scriu pe blog? Poate au o sala de net ceva. Imi iau laptopul. Cine stie, poate gasesc o retea wireless ceva.  Totusi zic sa merg in Floreasca. Acolo sunt conditii ceva mai bune. Mi-e foame. Nu-s pretentios la mancare. Oare mancarea de acolo e suportabila? Am sa citesc. Mult. N-am sa ma plictisesc. Numai sa nu am in salon vreo baba cu chef de vorba. ..Am sa ascult muzica clasica.Nu doar clasica….Poate ascult si piesa aia .. Copilul si durerea.. refrenul ala .. Doamne Dumnezeuleee… da-i printesa inapoi .. pianul ala… armoniile.. viorile…. castelul… printesa .. copiii care canta… .. visez… un inger…

Si … am adormit..


17 responses to “Copilul si durerea

Lasă un răspuns

