Un bilet la bingo

Ieri dimineata, iesind din apartament, am zarit o vecina care statea pe canapeaua de pe sala. Era 7 dimineata.  Salut si eu ca tot omu, si o vad alergand dupa mine. Avea mai bine de 60 de ani si o voce distrusa de atata fumat.  O vad ca baga mana in buzunar si scoate o bancnota de 1 leu si 5 monede de 10 bani. Gafaia tot. Ma gandeam, na, asta o vrea sa merg sa-i cumpar paine, pastile sau stiu eu ce si ma grabeam la serviciu.
Imi da banii si ma roaga insistent sa-i cumpar ghici ce?! – un bilet la bingo. La urma, imi baga urarea aia cu „Sa-ti dea Dumnezeu sanatate” si pleaca.

Un bilet la bingo.. pentru un batran flamand.
La ce bun sa alimentezi o speranta falsa?

 


5 responses to “Un bilet la bingo

Lasă un răspuns

