Nota 5

Aveam o idee care mi-am definitivat-o si clarificat-o acum.  Azi e a treia zi cand particip la un training despre evaluarea personalului si am descoperit o procedura mai mult decat interesanta.  Managerul isi noteaza subordonatii, insa nu le spune ce note au primit. Se duce la subordonat doar cu un plan de dezvoltare si ii explica ce ar trebui imbunatatit pentru ca, pana la urma, asta-i scopul, dezvoltarea.  

Ne-am obisnuit din scoala sa invatam pentru note. Daca profu punea 5 si fara sa fi invatat, atunci clar nu mai invatai.  Daca ai nota 10 nu inseamna ca esti cel mai bun, ci inseamna ca iei bursa. Daca iei 4, nu inseamna ca nu stii nimic, ci inseamna ca profu e naspa si mai trebuie sa dai o data examenul.  Ne intereseaza notarea, ne intereseaza statistica si in nici un caz rostul acestor ratinguri. 

Nu-i vorba de nota pe care o primesti, nu-i asa interesant ce note au luat colegii tai, ideea de baza e perfectionarea. Concentrarea nu trebuie sa mearga pe note, ci pe calitatea omului si implicit a muncii..  Scopul scolii, instruirii, muncii nu-i in nici un caz sa termini anul cu media 10, ci sa acumulezi experienta si cunostiinte pentru ca rezultatul efortului muncii tale sa fie maxim.

Am I right or what?

6 responses to “Nota 5

  • Crok

    ai dreptate!ca daca vezi ca iei nota ok pe nimic,evident nu mai inveti:) si totul consta in perfectionare

  • colaholicu

    atunci cand nu mai doresti sa inveti, sa acumulezi, sa evoluezi si esti multumit de starea ta, atunci incepi sa descresti… you are right or what :))

  • Zinc

    Eu am facut un experiment la romano-americana:
    Anu 1: m-am dus pe la ore am mai si invatat -> am trecut cu brio
    Anu 2: nu prea m-am dus, n-am prea invatat -> am trecut cu brio
    Anu 3: nu prea m-am dus, nu am invatat nimic -> am trecut cu brio
    Master Anu 1: nu m-am dus nu am invatat nimic -> am trecut cu brio
    Oare anul asta cum va merge…:D

  • petruburac

    La obiectele care imi placeau notele imi aratau cat stiu si un 5 ma motiva sa invat mai bine. Dar la obiectele ce nu mi se pareau interesante, nici notele nu mi se pareau interesante.

  • `emy

    Oh, sigur! N-are cum să nu fie asta o metodă eficientă.

    Să ne mai spui ce înveţi pe acolo. 😀

Lasă un răspuns

