Eu am timp.

Posted on

Imi amintesc reclama aia care spunea ceva de genul „exista o varsta la care ai timp si n-ai bani (aici arata un student)  si o varsta la care ai bani si n-ai timp” .   Ma intalnesc tot timpul cu oameni care au agende groase, pline de programari, oameni cu care daca vreau sa ma intalnesc trebuie sa-mi fac programare cu cateva zile inainte sa imi acorde maxim o ora maxim, intre doua intalniri de-ale lui.  Nu spun ca oamenii de genul asta nu sunt ocupati, si ca e doar o fatada, insa…

De cele mai multe ori, „n-am timp” asta e doar o iluzie, o parere care ne-am format-o si pe care ne place s-o credem.  Bineinteles ca oamenii sunt ocupati, au responsabilitati si am avut si eu perioade de genul ala.  Imi placea sa fiu ocupat, pana a inceput sa nu-mi mai placa. De ce? Simplu. Ajungem iar la vesnica tema de dezbatere.. prietenii si relatiile.    Nu mi-a mai placut sa fiu ocupat pentru ca pe cat de important ma facea sa ma simt toata imaginea asta de om ocupat, pe atat imi dadeam seama ca e nasol sa fii important, sa te crezi important.  Intr-o zi, mi-am luat agenda, mi-am taiat de pe ea toate programarile si am zis GATA.  Adio viata scrisa in agenda, mai lasam lucrurile sa se intample si de la sine,  mai invatam sa fim si spontani.  In momentul in care am renuntat la conceptia asta despre mine ca as fi ocupat, deodata n-am mai fost ocupat. Am inceput sa am timp de prieteni, de Dumnezeu, de scoala, de munca, de tot..

In momentul de fata studiez la 2 facultati si lucrez. Ma mai ocup si de blogul asta, dar nu-mi aduc aminte cand a fost ultima oara cand m-a sunat cineva sa iesim in oras si sa zic NU pentru ca n-am timp..

Eu am timp.

14 thoughts on “Eu am timp.

    Ovi said:
    Noiembrie 6, 2009 la 11:46 am

    o sa te insori si nu o sa mai ai🙂

      ionut andrisan responded:
      Noiembrie 6, 2009 la 11:49 am

      tot a scuza imi suna si asta… oamenii insurati care n-au timp, nu-s ocupati ca petrec mult timp cu nevasta, ci tot cu intalniri fantoma si treburi inventate isi ocupa timpul ala „pretios”

    Agent said:
    Noiembrie 6, 2009 la 12:45 pm

    da..:)) sigur.. o dai pe mine >:P

    dAImon said:
    Noiembrie 6, 2009 la 1:21 pm

    E drept ce zici tu acolo. Is oameni care, daca au scris in agenda ca se intampla un lucru, pai gata, lucrul ala are loc. Parca n-ar fi ei in viata lor.

    Eu unul am timp .. momentan. Si sper sa keep it that way.

    citu adrian said:
    Noiembrie 6, 2009 la 2:09 pm

    foarte tare, mi-ai dat de gandit, si am ajuns la concluzia ca si eu am TIMP ! Dar nu am realizat acest lucru…

    Delia Filip said:
    Noiembrie 6, 2009 la 2:22 pm

    eu nu stiu, cred ca nu stiu.

      ionut andrisan responded:
      Noiembrie 6, 2009 la 3:08 pm

      asa ziceam si eu cand eram mic

    mariusbardan said:
    Noiembrie 6, 2009 la 2:35 pm

    mai, nu stiu. eu nu am agenda, nu am programari si mi se pare ca am foarte putin timp sa fac si altele.
    poate fiindca ma gandesc prea mult la ce trebuie sa fac si de asta mi se pare ca nu am timp, insa ce e drept, e ca de la o varsta nu mai e ca inainte.

      ionut andrisan responded:
      Noiembrie 6, 2009 la 3:08 pm

      Cred ca singura problema a celor prea ocupati e sistemul de valori, stabilirea prioritatilor, pentru ca pana la urma tu iti alegi cum iti petreci timpul

    Anda said:
    Noiembrie 6, 2009 la 3:45 pm

    Eu am agenda si imi planific lucrurile dinainte… daca aveam un program fix de lucru nu o faceam, dar am un program extrem de haotic si altfel uit chiar eu ce trebuie sa fac.

    Insa nu cred ca agenda imi ofera o scuza. Daca un prieten imi propune sa iesim nu zic ca nu ma uit in agenda, dar nici nu refuz. Incerc sa impac si capra si varza cum s-ar zice.

    Oamenii cu scuze vor avea mereu scuze, cu sau fara agenda. Cunosc oameni care ori sunt la lucru, ori sunt foarte obositi dupa lucru. Daca intreb „ai facut cutare lucru?” mi se raspunde „cand? n-am fost la lucru toata ziua?” si desi pare un raspuns bun, nici in ziua libera n-a facut respectivul lucru, pentru ca era prea obosit dupa ce a fost la lucru in ziua anterioara. De parca 8-10 ore pe noapte nu-s de ajuns sa te odihnesti.

    Misaki said:
    Noiembrie 6, 2009 la 6:10 pm

    Bine spus ^_^ „N-am timp” e o capcana in care ne prindem pe noi insine, noi devenim ciobanul, iar timpul devine lupul. Tot strigand n-am timp, n-am timp, ajungem sa ne inhate „lupul” si atunci nu mai avem timp nici pentru noi macar.

    PS. Mie imi plac agendele ^_^. Imi notez in ele liste de carti de citit, filme de vazut, idei mai lucrative sau mai putin, cuvinte noi in japoneza, etc. Aveam afinitatea aceasta inca dinainte de a trai in Japonia, dar cu isteria agendelor de acolo, s-a accentuat. Agendele sunt pentru libertate, nu (numai) pentru treburi fastidioase, dixit! ^_^

    petruburac said:
    Noiembrie 6, 2009 la 9:10 pm

    Timp avem cu totii… acum depinde daca si pentru dat altora.

    simona said:
    Aprilie 10, 2010 la 2:42 pm

    mie-mi place ca am timp sa te citesc

      ionut andrisan responded:
      Aprilie 10, 2010 la 2:56 pm

      multumesc ca iti faci timp🙂

Lasă un răspuns

