Miroase a respect

De fiecare data mi-e greu sa scriu un articol dupa ce ma intorc din Suceava.  E deprimant drumul inapoi, pentru ca de fiecare data simt ca las ceva acolo. Invat sa fiu rece, sa nu mai simt asa mult, sa nu mi se mai faca dor, sa nu-mi mai pese asa mult, si tot e deprimant drumul incoace.   Insa, revenind la partea frumoasa, am ales sa merg cu autocarul, nu neaparat pentru pret ci in primul rand pentru serviciile de inalta clasa. Asa cum apreciez Emagul cand e vorba de servicii si produse IT, la fel apreciez Tarsinul cand e vorba de transport. E una din putinele companii careia n-am ce sa-i reprosez. Nenea soferul s-a purtat ireprosabil, tanti de la secretariat mi-a raspuns la telefon si la 9 seara si m-a ajutat cu informatii, autocarul a fost misto, filme tot drumul, si bilet ieftin.    Nu-i un articol platit sa fac reclama, insa, cum stiu sa critic o companie care nu-si face treaba, vreau sa apreciez pe cei care isi fac bine treaba.

Pe drum incolo am nimerit cu o gaşca de muncitori. Pentru prima data, un miros de transpiratie, imbibat cu praf si haine murdare nu mi-a produs repulsie, ci dimpotriva, respect.  De ce respect? Pentru ca respect munca. Stiu ce inseamna sa lucrezi o saptamana pe santier, sa dormi intr-o baraca unde n-ai dus. Ai un singur robinet, afara, cu apa rece, de care nu te poti bucura din plin ca afara sunt 5 grade. N-ai nici masina de spalat cu tine sa-ti miroase hainele a Lenor, si stii bine ca daca incerci sa combini parfumul cu transpiratia o cam dai in bara. 

Pe oamenii astia ii respect.  Transpiratia lor miroase a munca in conditii grele, nu a lene si alienare totala fata de sapun.


11 responses to “Miroase a respect

Lasă un răspuns

