*** Sunt printre noi… ***

 

Nu mai știu pe ce blog se punea întrebarea „ce te face fericit?” la care un număr destul de mare – din câte țin io minte – a răspuns, printre altele, că lucurile mici, mărunte. Eu mă număr printre persoanele care au răspuns astfel. Sigur, pentru unii par obișnuite, insignifiante, fără prea mare valoare sau chiar deloc.

În cazul meu, un zâmbet sincer fără dinți al unui copilaș de nici 2 ani, plecatul cu maică-mea spre serviciul fiecăruia („plimbare” care durează cre’ că maxim 10 minute), papagalul care mă gâdilă când îmi ciugulește șuvițele mai lungi (mda, emo hair) sau când se suie în capu’ meu, toate lucrurile astea îmi înseninează ziua, mă binedispun.

Totuși, nu vi se-ntâmplă ca de multe ori când te bucuri de o chestie măruntă (ca una din cele enumerate mai sus) și vrei să-i spui cuiva apropiat (care nu este într-un mood prost), acesta în loc să-ți zică măcar un „hehe” dezinteresat, îți trântește una de-ți piere tot chefu’?

Io sincer nu-nțeleg cum unii au un asemenea talent în a „ucide” bucuria cuiva – fie ea cât de „banală”

Il Colaholico


6 responses to “*** Sunt printre noi… ***

Lasă un răspuns

