Ma duc, ca-s tanar

Gata, ca sa nu existe nici un fel de comentariu, fac oficiala excursia mea in Suceava. Trei zile am sa fiu pe acolo si daca nu va sun, inseamna ca nu-mi sunteti prieteni adevarati si nu vreau sa-mi fac timp pentru voi, desi as putea. Eu de cand am plecat in Bucuresti m-am ajuns, ma cred mare inspector, mare blogger, mare student, si nu mai bag in seama pe oricine. Sunt prea smecher pentru oamenii de rand.  Glumesc, evident :)) Ideea e sa nu va sfiiti sa ma trageti de maneca in timpul in care ma invart pe acolo.   

Delia va avea un guest-post sambata, iar Colaholicu  luni.  Sa comentati.

4 responses to “Ma duc, ca-s tanar

Lasă un răspuns

