Manifest

24102009Scurt si la obiect. – Am fost seara asta la un party al celor de la Manifest. Manifest aduna studenti, ii pune impreuna si ii mobilizeaza pentru lucruri faine. Au avut proiecte sociale pana acum, dar n-a lipsit nici distractia. Seara asta am fost prima data la un party de-al lor si am ramas mai mult decat impresionat. A fost o atmosfera extraordinara, intr-o locatie foarte faina, cu muzica buna, mancare excelenta, si cel mai important, oameni faini. Am cunoscut o multime de oameni cu care ne-am simtit bine. Ce sa zic.. a fost una din cele mai misto party-uri la care am participat de cand ma invart prin Bucuresti. Multumim Manifest!

PS: n-am decat o poza cu moaca lui Adi in prim plan


4 responses to “Manifest

  • Varby

    Oare se duc tinerii pentru proiecte sociale sau pentru party?
    Este pacat ca desi ne avem in blogroll ne citim asa de rar. Se aproprie Revelionul si toata lumea se gandeste la excursii. Tu unde mi-ar recomanda sa imi petrec vacanta?
    Am scris un articol despre aceasta tema si te provoc la o leapsa in care poti castiga o vacanta de Revelion pe banii mei.
    Articolul meu se numeste: „Ghidul alegerii vacantei perfecte de Craciun sau Revelion in 2010”

  • petruburac

    ceva detalii despre manifestarile lor? proiectele?

  • Andrei

    boring 😛 ( choose Suburbia – B52 – El Grande – Club A – Goblin ), better parties in my humble opinion.

Lasă un răspuns

