Mai misto e sa ai frati

Posted on Updated on

26072009(001)_2– Trei copii.
– Multi.. are cu ce-i creste? Adica.. la cum sunt vremurile acu
– Ce sa zic, nu se lafaie in bani, dar nici nu fac foame.
– Nu stiu ce i-a trebuit atatia. Unul nu-i ajungea?

De cate ori ai auzit conversatia asta? Se promoveaza famillie mici. Familia ideala: parinti+ 1 copi facut la 35 de ani, sau parinti+maxim 2 copii ( o fata si un baiat), asta e varianta familiior iubitoare de copii. Si creste pruncul, si ajunge emo, pentru ca a fost singur la parinti, si parintii erau plecati la serviciu amandoi, si pe el nu-l lasau afara la joaca pentru ca trebuia sa-si faca temele, asa ca si-a petrecut copilaria jucand star wars si uitandu-se la desene animate…
Copii multi fac pocaitii si coloratii acum. Nici pocaitii de fapt.. poate cativa de pe la tara.
Mie imi plac copiii, si mi-ar place sa am vreo 4. Nu gandesc pur economic cand e vorba de copii, pentru ca am vazut, si cred zicala aia care zice ca „fiecare copil se naste cu painea lui” . Am fost intr-o familie cu 17 copii. Asta e recordul la mine. Am fost si in familii cu 1 copil, sau fara copii, si am vazut dinamism, caldura, am vazut mai mult decat o familie acolo unde zburdau copiii prin casa. Nu vreau sa zic ca e mai bine sa ai 10 copii decat 1, pentru ca daca nu-ti plac pruncii, e mai bine sa n-ai deloc decat sa vezi in el doar bani in portofel in minus, timp pierdut, scutece pline de rahat, si sa-l cresti cu gandul ca era mai bine fara el.
Nu zic ca nu-i fain sa ai doar 1 copil sau 2, insa, mie mi se pare mai misto sa fie mai multi. Cel putin pentru copii, sigur e, pentru ca daca-l educi bine, n-o sa-ti faca mofturi la mancare, si o sa-l doara la palarie ca mananca paine cu salam toata ziua si ca are pantalonii rupti in genunchi daca are cu cine face prostii, cu cine se juca.
Mai misto e sa ai frati cand esti copil… mai misto e sa ai copii multi cand esti parinte😀

11 thoughts on “Mai misto e sa ai frati

    petruburac said:
    Octombrie 24, 2009 la 2:39 pm

    de acord. Tare faine vremuri am trait cu fratii mei. Sa vezi ce aventura pe sora mea, care e cea mai mare dintre toti. Era ceva gen Nikita ca mancau jar fratii mei cand eu beam lapte inca…:)
    Si eu mi-as dori sa am copii mai multi…Deci si o sotie care sa vrea si ea cam asa…:)…Se ofera careva?…:D

    Capitanu said:
    Octombrie 24, 2009 la 2:53 pm

    Măi, nu mai zice așa. Uite că sunt destui oameni singuri la părinți și care nu-s nici emo, nici mai știu eu ce.
    Iar în condițiile în care suntem și așa prea mulți pe planetă, deja să ai mai mult de 2 copii mi se pare lipsă de responsabilitate. Cu atât mai mult cu cât nici nu le poți oferi chiar tot confortul datorită lipsei banilor (acu’ dădeam un exemplu, nu ziceam de cineva anume).
    Iar mie mi-a plăcut copilăria deși nu am avut frați. Și-am ajuns destul de normal (zic eu).

      ionut andrisan responded:
      Octombrie 24, 2009 la 4:19 pm

      poate daca ai fi avut ai fi vazut despre ce vorbesc :p nu te contrazic, oricum

      petruburac said:
      Octombrie 24, 2009 la 4:22 pm

      Prea multi pe planeta? Se pare ca nu ai vizitat Canada sau Rusia si sa vezi cat loc LIBER este!!!
      Nu-i peste tot inghesuiala ca in Bucuresti…:D

        trefabol said:
        Octombrie 25, 2009 la 9:28 pm

        de fapt, in Rusia totul e deja rezervat de chinezi))

    conea said:
    Octombrie 24, 2009 la 3:07 pm

    la al patrulea, eu ti-s nash! =))

    Corneliu said:
    Octombrie 24, 2009 la 3:53 pm

    Si eu stiu cum e sa am 7 frati, eu grozav! M-as vedea nedreptatit acum, privind in urma, prin subiectivismul meu bineinteles, sa ma vad singur la parinti!

    Scurte de Duminica #37 « Crok's Blog™ said:
    Octombrie 25, 2009 la 6:41 am

    […] * fLn – Am bmw * GuraLaUreche – Sunt ‘average’ * Ionut Andrisan – Mai misto e sa ai frati * Kaloo – Real Hypermarket – Marci proprii * Lungu Alin – De ce isi fac fetele […]

    Wir00z's Blog » Scurte de Duminica 5 said:
    Octombrie 25, 2009 la 9:32 am

    […] spune ca ceasul se da inapoi cu o ora Ceostoy n-are alocatie FLN si BMW-ul Ionut Andrisan ne zice ca-i mai fain cu frati , de acord cu tine ! Marius e happy,a castigat o licenta Ndrey uraste salutul ” Saru […] […]

    trefabol said:
    Octombrie 25, 2009 la 8:46 pm

    e ceva rezonabil… dar fiecare dintre cei 4 trebuie sa primeasca partea sa de grija si de atentia parinteasca, ori chiar cu 3 frati va deveni emo))

    Un Leu de 10 ani « Biscuim Măria Ta! said:
    Decembrie 8, 2009 la 9:05 am

    […] PS: am zis si va mai zic -Mai misto e sa ai frati! […]

Lasă un răspuns

