Jurnal de calatorie prin viata

Posted on Updated on

petricaIn urma micului concurs pe care l-am organizat, Petru a fost pe faza, a numarat comentariile, a avut grija sa posteze el comentariul cu numarul 1000, si a castigat. Dintre cele 3 premii el a ales un blog-review, insa m-am gandit ca, pentru ca mi-e un cititor fidel sa-l scot si la un suc peste 2 saptamani cand ajung prin Suceava.
Eu il stiu de multi ani pe Petru, am fost in acelasi grup de prieteni inca din copilarie si avem multe amintiri care ne leaga. Am petrecut nopti intregi lucrand la proiecte cu el, saptamani prin excursii, nu de putine ori ne-a prins dimineata discutand la colt de strada, pot sa spun ca-l cunosc destul de bine.
El activeaza in blogosfera de mai multe luni pe blogul Orizonturi Eterne , iar de ceva vreme si-a creat si un blog personal. Desi nu-s un fan al blogurilor cu continut crestin/religios, pot spune ca blogul lui Petru mi-e drag, si il citesc oridecateori apare ceva nou pe acolo. Are un stil prietenos de a scrie, este cat se poate de transparent, si tot ce scrie leaga de viata lui. N-are un blog de genul „ba, daca nu va pocaiti va mananca iadul” , ci mai degraba povesteste cate ceva din viata lui, si in final, reuseste sa scoata la iveala o invatatura crestina, si chiar cand nu scrie invatatura asta, se intelege de la sine. Il cunosc bine pe Petru, si stiu ca ce scrie acolo nu inventeaza. Mi-a placut ideea lui  cu pagina „Stiati ca”. Nu stiu daca are nevoie de descriere o pagina ca asta, insa mi se pare o idee interesanta pentru un blog.
Desi e inca la inceput de drum cu blogul personal, am ramas surprins ieri sa gasesc un comentariu de la Arhi pe blogul lui. In concluzie, imi place cum scrie Petru, imi place stilul lui natural, imi place blogul lui prietenos, si m-as bucura si mai mult daca ar scrie zilnic acolo. Recomand cu placere blogul lui, asa ca, de azi, aveti un blog nou in readerul vostru.

Gasiti jurnalul de calatorie prin viata al lui Petrica pe linkul urmator:
http://petruburac.wordpress.com

PS: pana va ganditi ce comentariu sa lasati aici, dati un click si pe sondajul din dreapta. Multumesc :p

3 thoughts on “Jurnal de calatorie prin viata

    JeAnne Dark said:
    Octombrie 20, 2009 la 10:28 pm

    way to go, Petrica🙂

    mariusbardan said:
    Octombrie 22, 2009 la 12:01 am

    il stii de mult. deci a fost blat😕

      ionut andrisan responded:
      Octombrie 22, 2009 la 7:55 am

      mai bine dau o bucata de paine unui prieten decat unei lepre, nu? :))

Lasă un răspuns

