Luminita de la capat

Tind sa imi fac griji pentru viitor. Viitorul apropiat, adica.. ma intreb cum o fi la anul?  E drept ca va fi marirea aia de salariu din ianuarie, insa, cu marirea TVAului, cu criza politica prin care trecem, cu euro la cotele astea, ma gandesc ca marirea asta de salariu se va  face prea putin simtita.

Oricum ar fi, cu marire de TVA sau fara, cu Euro la cote si mai mari, cu impozite marite, cu taxa mare la facultate, cu chirie mare, cu facturi , cu rate, cu creierul obosit de munca si invatat, este partea aia optimista din mine care imi garanteaza ca va fi bine. Din experienta de pana acum, am vazut ca oricat de neagra ar fi fost situatia, niciodata n-am ramas flamand, tot timpul am avut ceea ce mi-a trebuit, chiar si atunci cand practic ramaneam fara solutii, aparea ceva neprevazut care ma scotea din belea (Multumesc Doamne!).

Poate imi fac griji, e uman, insa sunt constient tot timpul ca oricat de nasoala s-ar face situatia, tot timpul va aparea luminita aia de la capat.


11 responses to “Luminita de la capat

  • Zinc

    Chill out! Oricum nu avem ce sa facem. Nici criogenia nu ne mai salveaza!

    Uite cu ce chestii ma ocup eu http://bit.ly/3CsNBH

  • Mihai

    Dumnezeu te ajută dacă te ajuți singur, nu uita..Zbate-te încontinuu pentru tine și n-o să mori de foame

  • conea

    🙂
    solutia e resemnarea activa, si paremi-se ca esti pe drumu bun 😉

  • mariusbardan

    de-ar fi toata ziua chestia cu luminita…dar mai sunt momente cand doar ‘o mirosi’, dar n-o vezi.

  • felix

    doar optimismul va salva lumea (inclusiv pe noi). fara optimismul necontrolat nu se refac bursele, increderea investitorilor, speculantilor, nu are omu curaj sa se indatoreze pentru masina, casa – adica pune umarul la industria auto si de constructii, samd.
    dupa cum spune marele ganditor si caricaturist al afacerilor si societatii, scott adams, ‘the idiots will save us’.

    acest mesaj este sub influenta berii, deci, a se scuza 🙂

  • Zinc

    Eu am inteles, dar mi-a placut sa exagerez un pic in extrema cealalta, asa cum a facut si el cu optimism necontrolat. Din punctul meu de vedere un orice sentiment/actiune ce nu poate fi controlat/a nu poate aduce nimic bun.
    Acum daca ar fi spus un pic de optimism, eu cred ca ar fi fost mult mai corect. Poate ca si berea a avut o contributie la euforia momentului.

    • ionut andrisan

      Din punctul meu de vedere, nu exista sentiment care nu poate fi controlat, cel putin pentru noi barbatii…. la femei nu stiu.. – parerea mea

  • felix

    idioti sint de exemplu cei care au salariu de 400 de euro si fac credit de 100000 de euro pentru casa. in multe cazuri idioti sint si cei care au inceput constructia acelor blocuri, imprumutandu-se la banca si sperand ca vor vinde apartamentele cu 100000 euro 😛
    dar de pe urma lor vor beneficia cei care vor cumpara peste cativa ani acele apartamente cu 40000 euro.
    deci ioane, tu nu esti idiot, ca nu ti-ai legat o ghiulea de picior ca altii.

Lasă un răspuns

