Biciclete

Va povesteam cateva zile in urma de bicicleta mea albastra. Ei bine, m-am gandit la ultimul lucru care l-am scris acolo(” Atunci am inteles: N-am ce vreau, ca mi-i mie lene sa cer o minune.   Dumnezeu nu-i asa zgarcit.”) si am creat o pagina noua.

Pagina „Biciclete” am creat-o pentru a face o lista cu lucruri pe care ni le dorim.

Creez lista asta din 2 motive: in primul rand,  atunci cand scrii, cand iti faci o lista cu lucruri de care ai nevoie, atunci iti creezi o mica directie pentru banii tai, si tinzi sa devii mai organizat. Aia 250 de lei care iti raman la salariu, nu-i mai dai pe bautura cand vezi lista aia, ci ii investesti in ceva de acolo.  Sunt bune micile investitii, banii cheltuiti ceva mai cu cap.
Al doilea motiv pentru care am crea lista este faptul ca, nu vreau sa-mi asum merite totale nici pentru micile realizari si daca pana la sfarsitul anului viitor voi pune cate un „ok” la fiecare punct din lista,  vreau ca ok-ul ala sa fie un multumesc adresat lui Dumnezeu,  un multumesc pentru sprijinul Lui.
Pentru lista aia vreau sa spun o rugaciune in fiecare seara, si nu vreau ca lista sa se limiteze doar la ce imi doresc eu, asa ca, daca vrei sa apari pe lista, lasa un comentariu acolo cu lucruri pe care ti le doresti (vreau sa fie materiale, tangibile, ca sa nu fie loc de subiectivism, asa ca , n-am sa trec pe lista „fericire”, „o viata mai buna” , sau altfel de lucruri generale. Deasemenea nu trec dorinte de genul „castig la loto”, „sa ma imbogatesc peste noapte”, etc. Daca te trec pe lista acolo, atunci inseamna ca esti de acord sa te rogi cel putin o data pe saptamana pentru lucrurile din lista.
Cred in lucruri realizate de noi, insa cred si in minuni, si unde mie mi se pare ca mi-e imposibil sa acumulez, sau sa fac ceva, imi ramane speranta unei minuni. Asa ca, dati un click pe Biciclete.

One response to “Biciclete

Lasă un răspuns

