Solutii de criza

03102009Stiti, eu dorm in sufragerie, si in sufragerie, nu este pat; este doar un coltar de-ala de il fac astia in Europa in fata tractorului. Merg de cumpara burete panza si scanduri, si fac paturi. Normal, ca am incercat 3 luni sa dorm pe scandurile alea, si dupa ce am vazut ca imi rup coastele pe el, am zis GATA! imi cumpar pat! Toate pana cand am consultat un catalog de la IKEA, si am vazut acolo scoruri. Un pat + o saltea incep de la 1200 de lei, si tot urca. Nu-mi permit acum, asa ca mi-am cumparat o saltea gonflabila, pe care am pus-o pe canapea. Totul bine si frumos pana aproape am adormit. Canapeaua asta e stramba, partea din spate e lasata in jos, si m-am trezit dormind inghesuit intre salteaua gonflabila si canapea. Ma ridicam de acolo, ma puneam inapoi pe gonflabila, stateam 5 minute pana sa adorm, si, in astea 5 minute ma tot gandeam : „ma, dar parca e mai bine pe salteaua asta.. e mai bine o laie … ma putin mai bine, parca tot e.. nu e!” – incercam sa ma conving singur. Va dati seama ce diferenta mare e intre salteaua asta gonflabila si canapea. Diseara am sa incerc varianta cu salteaua direct jos. Off, cand ma uit la scarboseniile astea de scanduri carora le zice coltar cica, imi vine sa iau un topor si sa le farm.

Inca mai caut solutii… Ma gandesc la un balot de paie care sa-l indind pe jos si pe el sa pun o patura, apoi la 2 metri patrati de burete daca nu functioneaza faza cu balotul, apoi, buretele peste balot, apoi salteaua peste burete, patura peste saltea, cersaf peste patura, si eu peste cersaf.
Off.. trebuie sa-mi cumpar pat!


6 responses to “Solutii de criza

Lasă un răspuns

