Anul 2

Maine incep anul 2 la facultati. Nu pot decat sa ma gandesc la ce repede trece timpul, si mi-e groaza de momentul ala cand voi termina anul 4 si va trebui sa iau decizia aia grea.. Bun, am terminat facultatea.. acum ce fac?

Inca mai povestesc cu prietenii de prostiile din liceu, si parca ma trezesc din povestile astea si sunt tot mai departe de ele.   Trebuie sa le dau continuitate.. Am nevoie sa creez povesti noi.


2 responses to “Anul 2

  • Bogdan "Achmed" IT

    frate si eu am trecut anul 2 😀 dupa 3 ani de stat in anul 1 (imi placea sa fiu boboc) acum am zis treaca de la mine hai si in anul 2 sa vedem ce se intampla :)) [nu intelegeti ca sunt retard ca nu am trecut anul ci doar nu m-am dus :)) ]

  • Myriam

    Normal ca trebuie sa scrii povesti noi.Viata merge inainte.Ce-i drept nostalgia mereu ramane(si mie mi-i dor de generala cateodata;)) ) dar viata rezerva mereu lucrururi care ne plac mai mult:>

Lasă un răspuns

