Fanilor mei

Publicat pe

Chiar daca Alina ma va ucide cu pietre si va zice ca sunt un mare copiator, intrucat si ea a scris un articol de genul asta recent, ma vad nevoit s-o fac pentru bunul mers al acestui blog.    

Deja, am un colectiv constant care imi citeste blogul zilnic, oameni care apreciaza ce scriu,  oameni care isi expun parerea direct cu privire la ceea ce scriu. Apreciez oamenii care mi-au zis si pana acum „articolul asta e varza”, „articolul asta e tare”, opinii care justificate, ma ajuta sa scriu mai bine. De-asta las deschisa sectiunea de comentarii, si dau approve la aproape orice comentariu. Nu aprob comentariile necenzurate, nejustificate, sau spamurile. Singura regula pentru a aproba un comentariu e bunul simt. Daca acesta consider eu ca lipseste, clar, nu aprob comentariul. Lucrul asta se intampla peste tot in blogosfera, nu-s eu mai cu mot.  Bineinteles ca intra tot felul de oameni pe aici care-si lasa tot felul de pareri. Nedumerirea mea e alta. De vreo 3 saptamani am un cititor fidel. Eu apreciz omul ala pentru ambitia pe care o are. In fiecare zi imi da clickul pe blog, nu stiu daca citeste sau nu ceea ce scriu, insa e clar ca imi da votul lui pentru articole.  E parerea lui, nu ma iau de el, insa mie mi se pare o persoana cam dubioasa… asa ca…

Draga cititorule, multumesc pentru voturile tale zilnice, pentru vizitele de aici din fiecare zi, insa marea mea nedumerire e.. daca scriu asa de varza, de ce intri zilnic aici? Zi de zi, imi votezi fiecare articol cu o stea.  Lasa-mi o parere justificata si zi-mi ce nu-i bun? Daca o faci din dusmanie, din ciuda, invidie, sau stiu eu ce altceva de genul asta, nu arata decat lipsa de maturitate. Nu-ti cer identitatea, ca sunt sigur ca n-ai s-o afisezi, ci ori justifica-ti opinia, ori daca nu, da-i drumul de aici, ca iti pierzi vremea.  Nu-s platit la numarul de stele primite, pozitia in clasamentul general nu-i afectata de steluta ta. Numarul de cititori nu-are treaba cu steluta ta..  Singurul afectat si frustrat esti tu, ca nu gasesti o solutie mai buna sa ma enervezi.. Grow up!

7 gânduri despre „Fanilor mei

    Ovi a spus:
    Septembrie 29, 2009 la 10:30 am

    draguta alina asta…suflet sensibil…HB…9

    Andrei a spus:
    Septembrie 29, 2009 la 11:22 am

    Mei sigur nu sunt eu😛

    G.M. a spus:
    Septembrie 29, 2009 la 2:42 pm
      ionut andrisan a răspuns:
      Septembrie 29, 2009 la 3:24 pm

      ba! eu is satul de minciunile mele ma! :))

    sssfinxxx a spus:
    Septembrie 29, 2009 la 3:18 pm

    pai… eu uit sa votez :)))
    in rest.. pur si simplu te am in reader si e usor sa te citesc eventual sa las un comm😉
    sufucient?😀

      ionut andrisan a răspuns:
      Septembrie 29, 2009 la 3:25 pm

      e foarte bine😀 multam!

    capshunik a spus:
    Septembrie 29, 2009 la 4:19 pm

    nu te ucid cu pietre mai, ca doar… cine e fara de pacat sa arunce primul cu piatra. Si tu, puteai spune ca te voi face sa platesti, asta da:))) HA,ha:D

Lasă un răspuns

