Ma doare freza

Ma uit in ochii lui, se uita in ai mei… da din umeri, si imi zice.. „nu stiu ionut.. n-am idee, tu stii mai bine” – ala e momentul in care imi pare rau ca i-am zis.  Desi sunt ceva mai introvertit, daca ma doare capul nu spun mai nimanui, cand spun, de foarte multe ori raman dezamagit de raspunsul primit.  

Nu vreau sa dau prima lectie de consiliere, pentru ca atunci v-ati crede toti mari consilieri si mari psihologi dupa ce cititi articolul.  

Daca iti spun ca ma doare gatul, si imi zici ca pe tine te doare mai tare, in mod clar n-am sa-ti mai spun niciodata.  Daca iti spun ca ma dor unghiile si imi zici, „bine, hai sa-ti zic ce-a facut vecina mea ieri”, in mod clar n-am sa-ti mai spun niciodata de unghiile mele. Cand iti spun ca ma dor adidasii, si imi zici „.. nasol.. imi pare rau.. nu stiu ce ar trebui sa faci..tu stii mai bine”  am sa-ti mai spun maxim o data, si daca imi raspunzi cu acelasi „nu stiu”, atunci n-am sa-ti mai zic niciodata de adidasii mei. Daca toata ziua imi spui ce urata e viata, si tot timpul cauti afectiune si intelegere la mine, n-am sa-ti spun niciodata cand ma doare freza.  Daca iti spun ca mi s-a indoit caietul, si tie iti pasa, si imi gasesti o solutie buna, si ma ajuti, dar a doua zi stie jumatate de oras, in mod sigur n-am sa-ti mai spun a doua oara nimic de nici un fel de caiet stramb.

Concluzia, nu mi te plange in fiecare zi, si nu o fa pe victima non-stop ca nu-mi arati decat cat esti de varza, si ca nu pot avea incredere in judecata ta, si cand iti spun ca ma doare freza – nu-mi zi ca nu stii ce sa fac, nu-mi spune despre freza ta si mai defecta, nu schimba subiectul ca si cum nu dai 2 lei pe mine si  nu spune la tot orasul despre freza mea, ca strici tot.

7 responses to “Ma doare freza

  • Ella

    In ziua de azi… toti sunt „frizeri”. Din pacate…

  • Anca

    24 iunie spune multe!
    Nu vreau sa cred in horoscop… dar imi dau seama ca unele chestii sunt valabile, cum ar fi ideea ca racii sunt a naibii de capriciosi si asteapta o reactie anume intr-o anume situatii si afectiune din partea altora doar din cand in cand, atunci cand au ei chef… in rest vor sa fie lasati in pace.
    Problema e caaaaa…. nici racii la fel ca tine nu stiu cand ai nevoie tu de ceva… pt ca taci si astepti sa fii ghicit…
    Am dreptate?:)

    • ionut andrisan

      e o chestie prea generala ce zici tu aici ca sa pot spune ca „daa, asta e din cauza ca sunt rac!” , pentru ca pun pariu pe cat vrei ca gasesti lucrul asta la fel de des si la alte zodii – uite parerea mea despre horoscop click aici

      • AcnA

        :)) Da ai dreptate!! e f generala… s-a facut un test… promit sa vin cu un link cat de curand cand il gasesc…
        Unor oameni li s-a facut o prezentare in functie de zodia lor si toti au zis ca „DA, asa sunt ei… exact asa e zodia lor”… iar la final cei care au realizat testul au aratat ca tuturor persoanelor le-au zis exact acelasi lucru si ei au fost de acord:))
        Am un prieten care scrie un horoscop intr-un ziar studentesc fara sa aiba nici cea mai vaga idee despre treaba asta cu astrele. O daca pe luna isi intreaba prietenii din diferite zodii ce isi doresc pentru luna care incepe, iar el scrie exact ce vor acei oameni:))…. Si asta e doar un caz… iti dai seama cate horoscoape or mai fi scrise asa?:)) numa bine sa crezi in ele:))
        Anyway… imi pare rau pentru Raluca. Uite din motive de genu asta consider eu ca orice ai face trebuie sa dai testari exact pe domeniul respectiv… de aia trebuie sa existe admiteri la liceu si facultati.. perioade de probe inainte de angajare…. and so on…

  • Daniel

    Am citit tot ceea ce ai scris, de la ultima postare pana aici si am de gand sa le parcurg pe toate cat de curand .Imi place cum scrii,altfel nu as mai fi citit peste o suta de articole sau cum vrei sa le zici, imi plac in special poeziile, pentru care in mod cert ai inclinatie . Pacat ca nu scrii mai multe sau poate nu le publici , nu am de unde sa stiu .Am ramas putin mirat de faptul ca ai doar 21 de ani,modul in care scrii uneori lasa o alta impresie . Gata cu aprecierile deocamdata , oricum observ ca nu duci lipsa. As avea si o obiectie , sau opinie asupra mai multor articole nu neaparat asta . Nu incape indoiala ca esti o persoana capabila , cu picioarele pe pamant, inteligenta peste medie ,pozitie ce se datoreaza parte muncii depuse de tine , parte calitatilor cu care divinitatea te-a inzestrat .Pana aici toate bune si frumoase , exista insa pe lume (si inca intr-un numar ingrijorator de mare) persoane ce nu detin capacitatea mentala ,sentimentala si de orice alt fel , de care tu te bucuri .Observ ca ai inclinatia de a dispretui astfel de oameni , mai ales cand ii simti misunand in jurul tau in numar destul de mare cum spuneam .Ii respingi , ii consideri fiinte iremediabil pierdute de care civilizatia in frunte cu tine s-ar lipsi cu placere .Acum sper ca nu te-a deranjat ceea ce am spus , e adevarat ca unii sunt lepre si canalii , frizeri , sunt insa destui care chiar nu poseda capacitatea de a intelege ceea ce tu sau un alt individ inzestrat asteapta de la ei . Uneori nu e bn sa ii pui pe toti in aceeasi oala si sa accepti ca daca sunt persoane care nu pot raspunde unor cerinte elementare pt tn , e si din cauza ca nu pot sa se ridice mai sus de un anumit nivel .Cei ce fac parte din aceasta categorie sau poate ca se regasesc in cuvintele tale , ar merita si indulgenta uneori . Sunt oameni carora pur si simplu nu le poti cere mai mult decat pot duce si intelege..Iar oamenii cu insusirile tale ar trebui sa ii integreze intr-un fel sau altul , sa ii slefuiasca cat e cu putinta (nu prin critica si ironie , nu de alta dar s-ar putea sa nu cunoasca semnificatiile). In rest..de unde nu e , nici Dumnezeu nu cere . Noi nici atat nu ar trebui..

    • ionut andrisan

      Nu te contrazic pentru ca stiu ca in parte ai dreptate. In general nu dispretuiesc oamenii prosti si inocenti.. aia stiu ca-s nevinovati. Eu am ce am cu aia prosti si ingamfati 😀 nu stiu daca am sa pot schimba asta vreodata, oricat as incerca 😀 Multumesc de remarci 🙂

Lasă un răspuns

